Centrum Komunikacji i Promocji
Dyrektor
mgr Dorota Hebel
Telefon: +48 523 23 46
e-mail: dorota.hebel@ug.edu.pl
Zastępca Dyrektora
dr Tomasz Czuba
Telefon: + 48 58 523 31 36
e-mail: tomasz.czuba@ug.edu.pl
Zadania Centrum
-
Wspiera działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne UG.
-
Wspiera promocję konferencji oraz innych ważnych wydarzeń i uroczystości organizowanych na Uniwersytecie Gdańskim.
-
Odpowiada za przestrzeganie przez wszystkie jednostki organizacyjne identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Gdańskiego.
-
Realizuje kampanie promocyjne w mediach zarówno wizerunkowe jak i wspierające rekrutację.
-
Odpowiada za komunikację wewnętrzną w zakresie promowania wydarzeń
i przedsięwzięć realizowanych przez Uniwersytet Gdański oraz podmioty zewnętrzne w tym współpracuje z koordynatorami ds. marketingu na Wydziałach. -
Współpracuje z mediami uniwersyteckimi takimi jak: „Gazeta Uniwersytecka”, Czasopismo „Progress”, Radio MORS oraz Centrum Produkcji Filmowej i Dokumentalnej w zakresie realizowania spójnej polityki informacyjnej uczelni.
-
Prowadzi monitoring mediów i podejmuje działania wizerunkowe i informacyjne adekwatne do umieszczonych w mediach informacji.
-
Dba o pozytywny wizerunek Uniwersytetu w internecie. Zarządza oficjalnymi kanałami informacyjnymi UG takimi jak strona internetowa (aktualności), profile UG w social mediach, strona targiakademia.pl oraz strony projektów infrastrukturalnych. Aktualizuje informacje o UG dostępne w portalach edukacyjnych i lokalnych serwisach informacyjnych.
-
Opracowuje i przygotowuje publikacje oraz materiały audiowizualne promujące Uniwersytet wśród różnych grup docelowych.
-
Zarządza biblioteką zdjęć uczelni oraz realizuje sesje zdjęciowe na potrzeby działań promocyjnych UG.
-
Zamawia lub nadzoruje prawidłowe oznakowanie artykułów promocyjnych, materiałów konferencyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu, a także zarządza dystrybucją materiałów wystawienniczych UG.
-
Współorganizuje targi dla kandydatów na studia - „Targi Akademia”, „Salon Maturzystów Perspektywy”, a także wspiera działania Biura Rekrutacji w zakresie uczestnictwa w wydarzeniach skierowanych do maturzystów i przygotowania materiałów promocyjnych.
-
Współpracuje z wydziałami przy organizacji przedsięwzięć popularyzujących naukę wśród dzieci i młodzieży, w tym dni otwartych uczelni.
-
Promuje inicjatywy uczelni w ramach Uniwersytetu Otwartego dla różnych grup docelowych.
-
Wspiera Wydziały, Centrum Transferu Technologii oraz Centrum Analiz i Ekspertyz w promocji osiągnięć naukowych i patentowych Uczelni.
-
Współpracuje z Biurem Zarządzania Projektami Rozwojowymi oraz Biurem Zarządzania Projektami Naukowymi w zakresie promowania projektów badawczo-rozwojowych Uczelni.
-
Wspiera Liceum Uniwersytetu Gdańskiego oraz Przedszkole Uniwersyteckie w zakresie działań promocyjnych i wizerunkowych.
-
Aktualizuje informacje zawarte w systemie wirtualnego spaceru i wycieczek po Kampusie UG w Oliwie o obiektach wchodzących w jego skład.
-
Współpracuje z Działem Administracji i Transportu w zakresie oznakowania floty oraz obiektów UG.