Telefon: +48 58 523 25 55, +48 58 523 25 51
E-mail: promocja@ug.edu.pl
Pracownicy:
mgr Piotr Szpajer
Telefon: +48 58 523 25 55
e-mail: piotr.szpajer@ug.edu.pl
mgr Agnieszka Beck
Telefon: +48 58 523 25 51
e-mail: agnieszka.beck@ug.edu.pl
mgr inż. Mateusz Byczkowski
Telefon: +48 58 523 25 51
e-mail: mateusz.byczkowski@ug.edu.pl
Monika Weber
Telefon: +48 58 523 25 55
e-mail: monika.weber@ug.edu.pl
mgr Iwona Kuklińska
Telefon: +48 58 523 30 09
e-mail: iwona.kuklinska@ug.edu.pl
Dominika Konkol
Telefon: +48 58 523 25 51
e-mail: d.konkol@ug.edu.pl
Zadania Zespołu Promocji:
1) realizacja lub wspieranie działań promocyjnych i informacyjnych podejmowanych indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uczelni oraz kontrola ich zgodności z systemem identyfikacji wizualnej oraz wizerunkiem Uniwersytetu;
2) wdrażanie w jednostkach organizacyjnych Uczelni identyfikacji wizualnej Uniwersytetu;
3) opracowywanie i przygotowywanie publikacji oraz materiałów audiowizualnych promujących Uniwersytet wśród różnych grup docelowych;
4) opracowywanie oraz nadzorowanie, we współpracy z Biurem Rekrutacji i trzykrotnie w ciągu roku – w marcu, czerwcu i wrześniu, medialnej kampanii promocyjnej wspierającej rekrutację na prowadzone w Uniwersytecie studia stacjonarne i niestacjonarne, do szkół doktorskich oraz na studia podyplomowe i inne formy kształcenia;
5) współpraca z osobami odpowiedzialnymi za działania promocyjne na poszczególnych wydziałach;
6) współpraca z Zespołem Prasowym i Działem Zamówień Publicznych przy przygotowywaniu i przesyłaniu do mediów materiałów reklamowych Uniwersytetu;
7) współpraca z wydziałami, Centrum Transferu Technologii oraz Centrum Analiz i Ekspertyz przy promocji osiągnięć naukowych i patentowych Uczelni;
8) współpraca z Gazetą Uniwersytecką, Radiem MORS oraz Centrum Produkcji Filmowej i Dokumentalnej przy przygotowywaniu materiałów reportażowych z najważniejszych wydarzeń w działalności Uniwersytetu;
9) współpraca z innymi jednostkami UG przy promocji działalności tych jednostek;
10) zamawianie produktów promocyjnych i materiałów konferencyjnych, oznaczonych elementami systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu, na potrzeby jednostek Uczelni, we współpracy z Działem Zamówień Publicznych;
11) współpraca z uczelnianymi organizacjami studenckimi i organizacjami doktorantów w zakresie wykorzystywania elementów systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu podczas konferencji i wydarzeń naukowych organizowanych przez te organizacje;
12) organizacja i współpraca z wydziałami przy organizacji „Dni Otwartych” Uniwersytetu;
13) promocja konferencji oraz innych ważnych wydarzeń i uroczystości organizowanych w Uniwersytecie; 14)współpraca przy organizowaniu wizyt gości oraz uroczystości na szczeblu uczelnianym;
15) tworzenie oraz archiwizowanie dokumentacji fotograficznej ważnych wydarzeń w działalności Uczelni;
16) współpraca z Sekcją WWW Centrum Informatycznego UG oraz Zespołem Prasowym w zakresie przygotowywania aktualności na stronę internetową Uniwersytetu
Zadania Zespołu ds. Kontaktów ze Sponsorami: