Spotkanie z Pawłem Tkaczykiem na Uniwersytecie Gdańskim
Paweł Tkaczyk, ekspert w obszarze marketingu, autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, opowie o formułkach, klątwie wiedzy, o tym, dlaczego w PR zawsze warto rozmawiać i… dlaczego tak rzadko mamy w nim do czynienia z rozmową. Wykład i rozmowa jest podsumowaniem jubileuszu 10-lecia kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Gdańskim i odbywa się w ramach cyklu spotkań studentów z praktykami.
Zapraszamy
Czas – 19 grudnia 2016 (poniedziałek), godz. 14.00
Miejsce – Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, aula S 203, Bałtycki Kampus Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie, ul. Bażyńskiego 4
Organizatorzy – Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Sekcja Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studenckie Koło Naukowe CDN…
Patronat – Prorektor ds. Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego dr hab. Arnold Kłonczyński, profesor nadzwyczajny
Spotkanie jest otwarte dla wszystkich studentów Uniwersytetu Gdańskiego, a dedykowane szczególnie tym, którzy studiują kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz kierunki związane z marketingiem i public relations.
Paweł Tkaczyk jest znanym i cenionym ekspertem z w obszarze marketingu i public relations. Jest autorem bestsellerowych książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, pisze do branżowych pism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”. Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Jak podkreśla, „opowiada historie przed salą pełną ludzi, by zainspirować tłum.”. Mówi o budowaniu silnej marki, nowoczesnego marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych czy grywalizacji.
W czasie spotkania na Uniwersytecie Gdańskim – „Czy studia PR mogą zaszkodzić Twojej pracy w PR? Czyli czym grozi «wiedzieć za dużo»” – opowie o formułkach, klątwie wiedzy, o tym, dlaczego w PR zawsze warto rozmawiać i… dlaczego tak rzadko mamy w nim do czynienia z rozmową. Spotkanie będzie miało formułę otwartej rozmowy, będzie zatem okazja do zadawania pytań.