Trzecie miejsce dla Uniwersytetu Gdańskiego w konkursie Genius Universitatis | Serwis główny UG

Trzecie miejsce dla Uniwersytetu Gdańskiego w konkursie Genius Universitatis

Uniwersytet Gdański zajął III miejsce w kategorii „Reklama prasowa” w ogólnopolskim konkursie Genius Universitatis 2017 na najlepsze w mijającym roku akademickim kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych.

Była to już szósta edycja, do której zakwalifikowało się aż 108 prac. Spośród nich, kapituła konkursu w składzie poniżej, wybrała „Mistrzów uczelnianej promocji” w siedmiu kategoriach:

  • reklama prasowa wspierająca rekrutację
  • event wspierający rekrutację
  • kampania w mediach społecznościowych
  • content marketing
  • rekrutacyjny serwis internetowy
  • video online
  • gadżet promocyjny wspierający rekrutację.

Kapituła konkursu:

  • Katarzyna Dragović - założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy 
  • Jacek Kotarbiński - ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą 
  • Paweł Tkaczyk - właściciel agencji brandingowej MIDEA, znany i ceniony ekspert w obszarze marketingu 
  • Leszek Stafiej - doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów 
  • Jacek Szlak - redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie 
  • Dariusz Puzyrkiewicz – copywriter 
  • dr Bianka Siwińska - dyrektor zarządzająca Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.

Zwycięska reklama Uniwersytetu Gdańskiego (w galerii poniżej), pochodzi z kampanii promocyjnej „Uniwersytet Gdański – więcej niż uczelnia, to styl życia”, którą przygotowała Sekcja Marketingu UG.

„Genius Universitatis - duch miejsca, opiekuńcza siła wyzwalająca poczucie wspólnoty studentów i ich mistrzów, jest ideą łączącą misje wszystkich liczących się szkół wyższych - mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy organizującej konkurs. - Ta idea buduje wartościowe strategie promocyjne uczelni w warunkach niżu demograficznego, kiedy profesjonalny marketing - dodany do pozycji rankingowej uczelni - rozstrzyga o rekrutacyjnym sukcesie. Nasz konkurs pomaga uczelniom spojrzeć na ich marketingowe działania z pozycji eksperckiej, wskazuje przykłady dobrze prowadzonych kampanii, podpowiada też, w jakim kierunku prowadzić promocję oferty uczelnianej.”

Źródło: Perspektywy Press

Więcej informacji na: www.perspektywy.pl/genius

Piszą o tym również: http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,413431,nagrodzono-najlepsze-kampanie-promocyjne-uczelni.html

 

ReklamaDyplom
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Tadeusz Zaleski
Treść wprowadzona przez: Tadeusz Zaleski
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 13 marca 2017 roku, 12:48