Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy : samodzielny referent/specjalista / umowa na zastępstwo/- Dział Zamówień Publicznych - wymiar: 100 etatu

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy Dział Zamówień Publicznych/Sekcja Zamówień Publicznych
Stanowisko samodzielny referent/specjalista
Wymiar etatu 100 % - pełny wymiar etatu/zastępstwo
WYMAGANIA:
1. wykształcenie  wyższe preferowane z zakresu nauk ekonomicznych, społecznych lub
prawniczych,
2. bardzo dobra znajomość MS Office i narzędzi informatycznych wykorzystywanych w 
pracy biurowej,
3. mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w zakresie udzielania zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
5. odpowiedzialność, dokładność i dobra organizacja pracy,
6. zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
7. znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
8. znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i ustawy o finansach publicznych.

WYMAGANE  DOKUMENTY:
List motywacyjny,
Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Aplikacja należy składać w  zamkniętych kopertach w Dziale Zamówień Publicznych  ( Nowy Rektorat   pok. nr 115 , 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8 )  w terminie do 22 października  2018r.

W dokumentach prosimy o dodanie klauzuli: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji, w tym również tych prowadzonych w przyszłości, zgodnie, z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych ( Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami)”.
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko samodzielny referent/specjalista - Dział Zamówień Publicznych/Sekcja Zamówień Publicznych Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221  ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221  ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
4. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
6. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
8. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

Data publikacji
2018-10-08
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 8 Październik, 2018 - 13:03; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak Ostatnia zmiana: wtorek, 9 Październik, 2018 - 13:48; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak