Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy: Specjalista ds. eksploatacji statku r/v Oceanograf (II)

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Instytut Oceanografii

Stanowisko

Specjalista ds. eksploatacji statku r/v Oceanograf (II)

Wymiar etatu

100% etatu

 

 

 

 

 

 

 

 WYMAGANIA:

·         wykształcenie wyższe nawigacyjne lub techniczne,

·         udokumentowane zatrudnienie w charakterze dyplomowanego oficera specjalności pokładowej lub maszynowej , 

·         dobra znajomość „Międzynarodowego kodeksu zarządzania bezpieczną eksploatacją statków i zapobieganiem zanieczyszczaniu” - ISM Code,

·         dobra znajomość „Międzynarodowego Kodeksu Ochrony Statku i Obiektu Portowego” – ISPS Code,

·         znajomość regulacji dot. Certyfikacji statków przez Towarzystwo Klasyfikacyjne, Urząd Morski,

·         znajomość ogólna dot. Administracji Państwa Flagi i jej funkcjonowania,

·         umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych,

·         doświadczenie w organizowaniu zaopatrzenia na statek,

·         dyspozycyjność,

·         bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 

 DODATKOWE KWALIFIKACJE:

·        doświadczenie w pracy na statkach

·        wiedza z zakresu eksploatacji/remontów urządzeń okrętowych

·        umiejętność dobrej komunikacji,

 

 WYMAGANE  DOKUMENTY:

·         Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),

·         Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

·         Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

·         Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

·         Klauzula zgody

 

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko  Specjalista ds. eksploatacji statku r/v Oceanograf oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. eksploatacji statku r/v Oceanograf.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 22 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 22 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  10. prawo dostępu do treści swoich danych,
  11. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  12. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  13. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  14. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

 

Aplikacje proszę składać w Sekretariacie Instytutu Oceanografii w Gdyni, al. Marszałka Piłsudskiego 46 w terminie do dnia 24/04/2019r. 

 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z tymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni, do dalszego procedowania, w procesie wstępnej rekrutacji oraz prawo unieważnienia w każdym czasie zatrudnienia  na  ww.  stanowisko  bez podania przyczyny.

Data publikacji
2019-04-16
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 16 Kwiecień, 2019 - 07:17; osoba wprowadzająca: Karolina Juszkiewicz Ostatnia zmiana: wtorek, 16 Kwiecień, 2019 - 07:20; osoba wprowadzająca: Karolina Juszkiewicz