Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy: Samodzielny referent/specjalista w Dziale Finansowym - 100% etatu

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Dział Finansowy

Stanowisko

Samodzielny referent/specjalista

Wymiar etatu

100%

 

 

 

 

 

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
  • znajomość zagadnień związanych z obsługą dokumentacji finansowej, kontrolą formalno- rachunkowa, rozliczaniem  podroży służbowych, obsługą rachunków bankowych oraz dokonywaniem płatności i innych rozliczeń,
  • mile widziana znajomość podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu OFFICE,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole i pod presją czasu,
  • dokładność, odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę,
  • chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.

 

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozliczanie kosztów krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
  • weryfikowanie, opracowywanie, opłacanie i rozliczanie dokumentów finansowo-księgowych, 
  • kontrola formalna i rachunkowa dokumentów poniesienia kosztów,
  • obsługa rachunków bankowych uczelni,
  • współpraca z pracownikami w zakresie prowadzonych spraw finansowych,
  • współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym związana z prowadzoną formalno – rachunkową kontrolą dokumentów, w tym zgłaszanie konieczności dokonania korekty dokumentów.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje.

 

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

Jednostka organizacyjna

Dział Finansowy pok. R324    (3 piętro)

adres

80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8

adres e-mail (opcjonalnie)

iwona.drost@ug.edu.pl

 

w terminie do dnia  29.11.2019r

Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni do dalszego procedowania.

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Samodzielny referent/specjalista w Dziale Finansowym oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Samodzielny referent/specjalista w Dziale Finansowym.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221  ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221  ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo dostępu do treści swoich danych,
  2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Data publikacji
2019-11-18
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 18 Listopad, 2019 - 12:54; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 18 Listopad, 2019 - 12:55; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka