Konieczność zgłaszania zdarzeń wpływających na osiąganie celów przez Uniwersytet Gdański

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Każdy pracownik, który zidentyfikuje zdarzenie wpływające na osiągnięcie celów przez Uniwersytet Gdański powinien przekazać informację na ten temat przełożonemu lub jednostce organizacyjnej ds. ryzyka.  W przypadku ujawnienia zdarzenia, proszę przesyłać informacje na adres ryzyko@ug.edu.pl

       Osoba zgłaszająca zdarzenie powinna podać informację w zakresie:

  • Przyczyny i skutków zdarzenia,
  • W miarę możliwości nazwę ryzyka, którego zdarzenie dotyczy,
  • Cel, na który dane zdarzenie może wpłynąć.

 

Data publikacji
2019-11-21
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 21 Listopad, 2019 - 08:58; osoba wprowadzająca: Andrzej Żurawik Ostatnia zmiana: czwartek, 21 Listopad, 2019 - 08:58; osoba wprowadzająca: Andrzej Żurawik