fbpx „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe” – konferencja Stowarzyszenia „PRom” na Uniwersytecie Gdańskim | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

„Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe” – konferencja Stowarzyszenia „PRom” na Uniwersytecie Gdańskim

dr Beata Czechowska-Derkacz
rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego
ul. Bażyńskiego 8
80-309 Gdańsk-Oliwa
tel. (+58) 523 25 84
e-mail: prasa@ug.edu.pl
https://www.ug.edu.pl
Gdańsk, 18.10.2019 r.

INFORMACJA PRASOWA

W dniach 20-23 października w Gdańsku odbędzie się XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe” organizowana przez Stowarzyszenie „PRom” oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerem wydarzenia jest Uniwersytet Gdański.

Informacja od organizatorów:

Patronat honorowy nad Konferencją sprawuje Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Rektor Uniwersytetu Gdańskiego. Tegoroczny tytuł konferencji „Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” jest związany ze zmianami, jakie na uczelnie nałożyła nowa ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz wyzwaniami, jakie stanęły przed osobami odpowiedzialnymi za public relations i marketing.

Wydarzenie jest dedykowane pracownikom biur promocji, rzecznikom prasowych oraz wszystkim osobom, które w codziennej pracy kształtują politykę informacyjną uczelni i mają wpływ na kreowanie jej wizerunku. Konferencje Stowarzyszenia „PRom” koncentrują się na podnoszeniu kompetencji kadry administracyjnej, odpowiedzialnej na uczelniach za politykę informacyjną, komunikację i marketing, szczególnie pracowników biur promocji, marketingu i rzeczników prasowych. Są również okazją do wymiany doświadczeń, integracji środowiska akademickiego i wypracowania wspólnych rozwiązań w zakresie PR, służących lepszemu wizerunkowi uczelni i nauki.

Podczas najbliższej konferencji uczestnicy będą mogli wybierać warsztaty spośród dwóch ścieżek tematycznych – PR-owej oraz marketingowo-promocyjnej, których wspólnym mianownikiem będzie temat zmian i wyzwań komunikacyjno-marketingowych.

Więcej informacji o wydarzeniu: http://prom.edu.pl/pl/konferencje/2019-xxxiii-konferencja-gdansk