Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy : samodzielny referent/specjalista - Dział Obsługi Finansowej Projektów - wymiar: 100 etatu

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Dział Obsługi Finansowej Projektów

 

Stanowisko

Samodzielny referent/specjalista

Wymiar etatu

100%

 

 

 

 

 

 

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
  • znajomość zagadnień związanych z finansowaniem i rozliczaniem z projektów finansowanych ze źródeł krajowych i zagranicznych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze administracyjnej lub finansowej projektów,
    w tym rozliczania wynagrodzeń w ramach projektów,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole i pod presja czasu,
  • dokładność, odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę,
  • chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • weryfikowanie, opracowywanie, opłacanie i rozliczenie dokumentów finansowo-księgowych w ramach projektów krajowych i zagranicznych, w tym zagadnień związanych
    z wynagrodzeniami w ramach projektów,
  • kontrola formalna i rachunkowa dokumentów poniesienia kosztów,
  • obsługa kont bankowych otwieranych dla realizacji projektów,
  • współpraca z kierownikami projektów w zakresie obsługi, finansowania, ewidencji
    i rozliczania projektów pod kątem finansowo-księgowym,
  • monitorowanie przebiegu finansowania projektów,
  • współpraca z instytucjami Wdrażającymi, Zarządzającymi, Pośredniczącymi, Kontrolującymi itp. w zakresie spraw dotyczących projektów.

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • List motywacyjny,
  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje, w tym zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 Aplikacje proszę składać w Rektoracie UG  III piętro, pokój 311, 80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 8 
w terminie do dnia  06 maja  2018r. lub elektronicznie przesyłać na adres:
kwestor@ug.edu.pl


Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni do dalszego procedowania.
W dokumentach prosimy o dodanie klauzuli ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji, w tym również tych prowadzonych w przyszłości, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).

Data publikacji
2018-04-17
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 17 Kwiecień, 2018 - 10:10; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak Ostatnia zmiana: wtorek, 24 Kwiecień, 2018 - 13:11; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak