Dział Zamówień Publicznych informuje, że wygasła umowa nr A120-211-113/16/MB na: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów oraz świadczenie usługi przekazów pocztowych.
W związku z powyższym do dnia 31 lipca 2018 r. (do czasu przewidywanego podpisania nowej umowy) Jednostki Organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowane zleceniem usług pocztowych, w szczególności związanych z procesem rekrutacji, mogą je realizować poprzez zakup znaczków pocztowych, na mocy art. 4 pkt 8 ustawy Pzp (przepisów ustawy Pzp nie stosuje się). Na zakup znaczków pocztowych należy pobrać zaliczkę z Działu Finansowego Uniwersytetu Gdańskiego (szczegółowe informacje dotyczące sposobu pobierania zaliczki zostaną przekazane Komisjom rekrutacyjnym przez Prorektora ds. Studenckich).
Jednocześnie informujemy, że faktury za zakup znaczków pocztowych należy zarejestrować w wydziałowych Rejestrach zamówień do 30 tyś euro.