Informacja Działu Zamówień Publicznych dotycząca podpisania umowy na sukcesywną dostawę mebli dla wszystkich jednostek organizacyjnych UG.
KOMUNIKAT
Dział Zamówień Publicznych informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego, podpisana została umowa nr A120-211-130/18/PP z dnia 26.07.2018r., na sukcesywną dostawę mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego z firmą :
BENER Michał Benka
Ul. Wileńska 59B, 80-215 Gdańsk
Umowa na sukcesywną dostawę mebli, skierowana jest do wszystkich jednostek organizacyjnych oraz administracji obiektów Uniwersytetu Gdańskiego.
Użytkownik zainteresowany zakupem mebli dla swojej jednostki organizacyjnej, winien złożyć stosowne zapotrzebowanie na meble we właściwej administracji obiektu.
Administracja, przesyła zapotrzebowanie w celu akceptacji do Działu Administracji i Transportu do Pana Karola Macha na adres: karol.mach@ug.edu.pl
Następnie zatwierdzone zamówienia przesyłane jest do Sekcji Realizacji Umów DZP i następnie po zweryfikowaniu z treścią umowy, przesyłane do Wykonawcy umowy.
UWAGA:
Dział Zamówień Publicznych składa w firmie BENER wyłącznie zapotrzebowania zatwierdzone przez DA i T.
Przedstawicielem Wykonawcy umowy jest:
Pani Ewa Budna tel. 506-276-314
Przed dostawą zamówionych mebli, Przedstawiciel Wykonawcy, skontaktuje się z osobą zainteresowaną wykonaniem mebli, celem uszczegółowienia przedmiotu zamówienia (kolor płyty) oraz ustalenia daty dostawy mebli, chyba że zamawiający uzgodni inaczej.
Ceny z oferty Wykonawcy obejmują zakup mebli z dostawą, wniesieniem i ew. montażem.
Faktury za meble należy opracować w następujący sposób:
Zamówienie publiczne nr A120-211-130/18/PP
Przetarg nieograniczony art. 39 ustawy Pzp
Dokumentacja znajduje się w Dziale Zamówień Publicznych
……………………………………………………………………….
(data i podpis osoby dokonującej zamówienia)
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 14.61 MB |
![]() | 2.03 MB |
![]() | 30.5 KB |
![]() | 577.36 KB |