Informacja Działu Zamówień Publicznych UG dla Pracowników dotycząca podpisania umowy oraz możliwości zakupu podzespołów i akcesoriów komputerowych w sklepiku UG.

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Informacja DZP UG dla Pracowników UG dotycząca podpisania umowy i możliwości zakupu podzespołów i akcesoriów komputerowych w sklepiku UG.

Dział Zamówień Publicznych UG uprzejmie informuje, że w miesiącu sierpniu br.  podpisana została umowa z firmą Axel Computer Sp. z o.o.  na sukcesywną dostawę podzespołów i akcesoriów komputerowych. Jednocześnie informujemy, że w sklepiku UG istnieje możliwość ich zamawiania.

W załączenikach do niniejszego komunikatu znajduje się oferta asortymentowa wraz z cenami oraz umowa. 

Termin dostawy (zgodnie z umową): nie dłuższy niż 18 dni roboczych.  

Faktury należy opracować w następujący sposób :

Przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy Pzp.) nr A120-211-96/18/MB.

Data publikacji
2018-08-20
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 20 Sierpień, 2018 - 11:37; osoba wprowadzająca: Jacek Jętczak Ostatnia zmiana: poniedziałek, 20 Sierpień, 2018 - 11:37; osoba wprowadzająca: Jacek Jętczak