Miejsce pracy
|
dziekanat Wydziału Historycznego
|
Stanowisko
|
specjalista ds. administracji
|
Wymiar etatu
|
100%
|
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, m.in.:
-
elektroniczna obsługa procesu dydaktycznego na Wydziale (m.in. wprowadzanie toków studiów na nowy cykl kształcenia dla wszystkich kierunków studiów w oparciu o siatki zajęć, sprawdzanie i publikacja sylabusów, nadzór nad zapisami do grup studenckich)
-
bieżąca aktualizacja danych zgodnie ze stanem rzeczywistym i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi wprowadzanych do FAST i POL-on
-
obsługa Jednolitego Systemu Antyplagiatowego w ramach wsparcia administracyjnego dla promotora
-
obsługa wniosków o nadanie, zmianę lub odwołanie uprawnień do przetwarzania danych osobowych
WYMAGANIA:
-
wykształcenie wyższe
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów MS Office
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
umiejętność tworzenia dokumentacji administracyjnej - decyzje administracyjne, pisma, notatki służbowe, sprawozdania
-
dokładność, staranność i terminowość w realizacji zadań
-
umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej
-
łatwość nawiązywania kontaktów
-
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
Kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
Jednostka organizacyjna
|
dziekanat Wydziału Historycznego (pok.2.29)
|
adres
|
ul. Wita Stwosza 55, 80-308 Gdańsk
|
adres e-mail
|
dziekanat@historia.ug.edu.pl
|
w terminie do dnia 14.11.2019 r.
Zastrzega się prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
-
Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administracji w Dziekanacie Wydział Historycznego.
-
Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
-
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
-
Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takimprzypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
-
Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
-
prawo dostępu do treści swoich danych,
-
prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
-
prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
-
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych