fbpx Reklama UG nagrodzona w konkursie Genius Universitatis | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Reklama UG nagrodzona w konkursie Genius Universitatis

Reklama UG nagrodzona w konkursie Genius Universitatis

Uniwersytet Gdański ponownie w gronie trzech najlepszych polskich uczelni w konkursie Genius Universitatis na najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych w kategorii reklama prasowa.

23 lutego 2018 r. podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018  odbywającego się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie ogłoszone zostały wyniki w siódmej edycji konkursu na kreatywną reklamę Genius Universitatis 2018, organizowanego przez Fundację Edukacyjną Perspektywy na najlepsze kampanie rekrutacyjne szkoły wyższej.

W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło 46 uczelni, które zgłosiły łącznie 126 prac konkursowych w siedmiu kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing i serwis rekrutacyjny.

Kapituła konkursu w składzie: Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska wyłoniła po 3 zwycięzców w poszczególnych kategoriach.

W kategorii reklama prasowa po raz drugi z rzędu nagrodzony został Uniwersytet Gdański, zajmując miejsce trzecie.

Zdaniem przewodniczącego kapituły konkursu - Jacka Szlaka nagrodzona reklama UG to: „Prosta, wyrazista kreacja, oparta na typografii i dowcipie słownym. Przyciąga uwagę i w ciekawy sposób apeluje do odbiorców, odwołując się może nie do najbardziej aktualnych tematów, za to do symboli bardziej uniwersalnych i zrozumiałych dla wielu pokoleń”. 

Wśród wyróżnionych laureatów znalazły się ponadto: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie – miejsce drugie oraz Uczelnia Łazarskiego w Warszawie – zwycięzca konkursu w tej kategorii.

Przygotowanie kreacji nagrodzonej reklamy Uniwerystetu Gdańskiego na zlecenie Sekcji Marketingu UG wykonała Agencja Reklamowa Zły Projekt z Gdańska.

Kreacja pod hasłem „ALE STUDIA TO TY SZANUJ” była publikowana w ramach zeszłorocznej wiosennej kampanii promocyjnej Uniwerystetu Gdańskiego.

 

DyplomNagrodzona reklama
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Tadeusz Zaleski
Treść wprowadzona przez: Tadeusz Zaleski
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 27 lutego 2018 roku, 14:19