fbpx Dział Obiektów Dydaktycznych | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Dział Obiektów Dydaktycznych

Dział Obiektów Dydaktycznych

Symbol: 
7950

Kierownik Działu

Kierownicy

Pracownicy

Zadania

Dział Obiektów Dydaktycznych:

  1. nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie;
  2. nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach;
  3. kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni;
  4. nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów;
  5. współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań;
  6. nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni;
  7. Działowi Obiektów Dydaktycznych podlegają Administracje Budynków, które:
  1. organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych,
  2. organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie,
  3. utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni,
  4. zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków,
  5. dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
  6. dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego,
  7. współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
  8. dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach,
  9. współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne,
  10. współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu,
  11. przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów;
  12. odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach,
  13. współpracują z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze,
  14. współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych,
  15. wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.