Oferta pracy - Biuro Dziekana Wydziału Nauk Społecznych - Sekcja Informatyczna

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

MIEJSCE PRACY:  

Biuro Dziekana Wydziału Nauk Społecznych, Sekcja Informatyczna

STANOWISKO:

Specjalista, pracownik inżynieryjno-techniczny

WYMIAR ETATU:

100 % - na zastępstwo

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu informatycznym, elektronicznym, elektrotechnicznym lub pokrewnym,
  • rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacyjne, pracy w zespole),
  • wysoka umiejętność organizacji pracy i zdolności analityczne,
  • umiejętność prowadzenia ewidencji środków majątkowych,
  • gotowość do pracy podczas dyżurów w soboty oraz w niedziele,
  • znajomość środowiska systemowego MS Windows, aplikacji MS Office oraz MS Team,
  • znajomość zagadnień sieciowych, bezpieczeństwa komputerów w sieci,
  • umiejętność administrowania witryną www (HTML, CSS, Drupal, Wordpress),
  • umiejętność sporządzania dokumentacji przetargowej zgodnej z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
  • wysoka kultura osobista.

 

Dodatkowymi atutami będą:

- umiejętność tworzenia i edycji stron internetowych (Wordpress),

- posiadane uprawnienia i umiejętność naprawy urządzeń elektronicznych.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

 

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ w terminie do dnia 10.12.2021 r.

Jednostka organizacyjna:

Biuro Dziekana Wydziału Nauk Społecznych, Sekcja Informatyczna

Adres:

ul. Bażyńskiego 4, pok. S115

Adres e-mail:

jaroslaw.jurkowski@ug.edu.pl

 

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko specjalisty-pracownika inżynieryjno-technicznego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty - pracownika inżynieryjno-techninczego.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 22 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 22 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  10. prawo dostępu do treści swoich danych,
  1. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  2. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  3. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  4. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

 

 

                               

 

Data publikacji
2021-12-03
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 28 Kwiecień, 2015 - 07:55; osoba wprowadzająca: Ewa Polonis-Galant Ostatnia zmiana: wtorek, 31 Styczeń, 2023 - 07:54; osoba wprowadzająca: Sebastian Zaborowski