Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy- pracownik inżynieryjno-techniczny

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Samodzielna Sekcja ds. Informatyki i Technik Multimedialnych

Wydział Prawa i Administracji UG

Stanowisko

pracownik inżynieryjno-techniczny (starszy referent techniczny lub specjalista ds. informatyki)

Wymiar etatu

pełen etat

 

 

 

 

 

 

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne lub średnie nietechniczne połączone z doświadczeniem w pracy na stanowiskach związanych z obsługą informatyczną wieloosobowych zespołów pracowników.
  • Dobra znajomość systemów Windows, MS Office, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
  • Umiejętność samodzielnej instalacji oraz konfiguracji sprzętu kompterowego i oprogramowania
  • Znajomość podstaw sieci komputerowych
  • Znajomość obsługi i konfiguracji podstawowych urządzeń biurowych (kserokopiarki, faksy itd.)
  • Znajomość podstawowych czynności związanych z podłączaniem do komputera i konfiguracją sprzętu multimedialnego – projektorów multimedialnych, głośników, mikrofonów itd.
  • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu umożliwiającym efektywne korzystanie z zasobów internetowych i dokumentacji technicznej sprzętu komputerowego i multimedialnego
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Staranność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
  • Dokładność i zaangażowanie w pracy

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

 

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

Jednostka organizacyjna

Samodzielna Sekcja ds. Informatyki i Technik Multimedialnych

adres

Jana Bażyńskiego 6, 80-309 Gdańsk, pokój 1017 lub 1014

adres e-mail (opcjonalnie)

Piotr.komorowski@prawo.ug.edu.pl

w  terminie do dnia 26.09.2018r.

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracownik inżynieryjno-techniczny w Samodzielnej Sekcji ds.Informatyki i Technik Multimedialnych Wydziału Prawa i Administracji UG oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracownik inżynieryjno-techniczny w Samodzielnej Sekcji ds.Iinformatyki i Technik Multimedialnych Wydziału Prawa i Administracji UG.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221  ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221  ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo dostępu do treści swoich danych,
  2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Data publikacji
2018-09-13
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 13 Wrzesień, 2018 - 14:22; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak Ostatnia zmiana: czwartek, 13 Wrzesień, 2018 - 14:22; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak