Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy: specjalista ds. analizy rynku transportowego

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Katedra Rynku Transportowego, Wydział Ekonomiczny,

Stanowisko

specjalista  ds. analizy rynku transportowego do realizacji

projektu TROLLEY 2.0

Wymiar etatu

25%

 

 

 

 

 

 

 

 

WYMAGANIA:

  1. Doświadczenie we współpracy z organizatorami lub (i) przewoźnikami publicznego transportu zbiorowego, udokumentowane realizacją przynajmniej trzech projektów naukowych lub (i) doradczych na rzecz organizatorów lub (i) przewoźników publicznego transportu zbiorowego w okresie 2014-2018.
  2. Dorobek naukowy w zakresie publicznego transportu zbiorowego, udokumentowany łącznie przynajmniej jedną publikacją książkową (jako autor i/lub współautor) oraz minimum trzema artykułami w czasopismach fachowych.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  • Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
  • Klauzula zgody

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko specjalista ds. analizy rynku transportowego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. analizy rynku transportowego.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 22 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 22 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  10. prawo dostępu do treści swoich danych,
  11. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  12. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  13. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  14. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

Jednostka organizacyjna

Sekretariat Katedr Transportu i Logistyki Wydział Ekonomiczny

adres

ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot, pok. 133

adres e-mail (opcjonalnie)

a.jagiello@ug.edu.pl

 

w terminie do dnia     22/03/2019                                

 

Data publikacji
2019-03-12
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 12 Marzec, 2019 - 10:08; osoba wprowadzająca: Jolanta Gawałkiewicz Ostatnia zmiana: wtorek, 12 Marzec, 2019 - 14:03; osoba wprowadzająca: Jolanta Gawałkiewicz