Sprzedaż pojazdów

Sprzedaż samochodu używanego ciężarowego DAF typu wywrotka wraz z pługiem odśnieżnym Samasz PSS-270

O G Ł O S Z E N I E

z dnia 23.05.2024r.

Uniwersytet Gdański  ogłasza sprzedaż samochodu używanego ciężarowego DAF typu wywrotka wraz z pługiem odśnieżnym Samasz PSS-270

 

Cena brutto 110.000,00 zł. (do negocjacji)

Termin składania ofert do dnia 06.06.2024r. do godz. 12:00

 

Oferty można składać bezpośrednio w Dziale Administrowania Nieruchomościami UG,

Gdańsk 80-309 ul. Bażyńskiego 1a ( p.304 ).

 

Dane podstawowe

  • Model pojazdu - LF 45.180 E5 12.0t
  • Wersja - FA E12
  • Rodzaj pojazdu - wywrotka 3 stronna z dołączanym pługiem
  • Nr rejestracyjny- GD 016AV
  • Nr VIN – XLRAE45FF0L361683
  • Rok produkcji – 2010
  • Rodzaj kabiny  –  krótka odchylona
  • Przebieg -  87433 km
  • Dopuszczalna masa całkowita – 12000 kg
  • Liczba osi/ rodzaj napędu – 2 / 4x2
  • Zawieszenie osi przedniej / tylnej / rozstaw osi -resory / resory / 3550 mm
  • Jednostka napędowa - z zapłonem samoczynnym
  • Pojemność skokowa - 4458 cm3
  • Moc - 185 KM (136 kW)
  • Doładowanie – turbosprężarka z chłodzeniem powietrza
  • Liczba cylindrów / układ cylindrów – 4 / rzędowy
  • Norma spalania – E5
  • Samochód posiada ważne badania techniczne do 06.10.2024r.

Wyposażanie samochodu m.in.

  • ABS
  • Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie
  • Immobilizer
  • Kolumna kierowcy regulowana
  • Komputer pokładowy
  • Obrotomierz
  • Stopnie wejściowe podświetlone
  • Szyby przyciemniane
  • Szyby regulowane elektrycznie
  • Tachograf
  • Tempomat
  • Wspomaganie układu kierowniczego
  • Wyświetlacz wielofunkcyjny
  • Zderzak stalowy
  • Klimatyzacja
  • Lusterka zewnętrzne podgrzewane elektrycznie
  • Radioodtwarzacz CD
  • Opony Falken – zużyte w 10%
  • Udokumentowany fakturami serwis w ASO – między innymi wymieniony moduł elektroniczny sterujący silnikiem

 

Dodatkowych informacji w sprawie samochodu udzielają pracownicy Dział Administrowania Nieruchomościami, Gdańsk ul. Bażyńskiego 1a, tel. 058 523 23 29, 058 523 24 64.

W biurze dostępna jest dokumentacja do wglądu, w tym opinia  techniczna rzeczoznawcy techniki samochodowej. Samochód można oglądać po uprzednim umówieniu terminu z pracownikami Działu Administrowania Nieruchomościami.

 

Termin składania ofert do dnia 06.06.2024r. do godz. 12:00.

 

Oferty można składać bezpośrednio w Dziale Administrowania Nieruchomościami UG,

Gdańsk 80-309 ul. Bażyńskiego 1a ( p.304 ).

Otwarcie ofert i wybór oferentów nastąpi w dniu 06.06.2024r. o godzinie 13:00.

Oferty cenowe na kupno należy składać osobiście lub przesyłać listem poleconym lub kurierem na adres  UG Dział Administrowania Nieruchomościami (decyduje data i godzina wpływu przesyłki do siedziby), w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą oferenta i dopiskiem „Oferta na zakup samochodu DAF GD 016AV” pod adres Gdańsk 80-309, ul. Bażyńskiego 1a do dnia 06.06.2024r. do godziny 12:00.

Samochód zostanie odsprzedany oferentowi, który złoży najkorzystniejszą cenowo ważną ofertę na warunkach zawartych w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku, złożenia identycznych cenowo ofert, oferenci zostaną zaproszeni na dalsze negocjacje cenowe.

 Oferta kupna samochodu DAF powinna zostać złożona w formie pisemnej i zawierać następujące informacje (wzór w załączniku nr 1 ):

  • dane kupującego: imię i nazwisko/nazwę firmy, adres zamieszkania/siedzibę, NIP,
  • proponowaną kwotę zakupu w PLN,
  • oświadczenie o zapoznaniu i akceptacji warunków określonych w ogłoszeniu oraz o zapoznaniu się ze stanem technicznym pojazdu, którego oferta dotyczy i z tego tytułu nie będą wysuwane jakichkolwiek roszczenia wobec Sprzedającego,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla Oferentów, stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia,
  • czytelny podpis Oferenta.

 

Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do:

a) swobodnego wyboru ofert,

b) dodatkowych negocjacji z Oferentami,

c) zmian warunków ogłoszenia,

d) odwołania/zamknięcia bez wybrania Oferenta, w całości lub części, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

 

Uczestnik, którego oferta zostanie wybrana, będzie poinformowany o wyborze telefonicznie lub na adres e-mailowy wskazany w ofercie. W informacji zostanie podany termin wpłaty ceny (za termin zapłaty ceny uważać się będzie datę wpływu po zaksięgowaniu na rachunek UG) - nie dłuższy niż 14 dni oraz termin, do którego należy podpisać umowę.

Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia jej złożenia.

Warunki zawarcia umowy sprzedaży:

1. Podstawą zawarcia umowy sprzedaży samochodu będzie wybór najkorzystniejszej oferty.

2. Wpłata całej oferowanej ceny powinna nastąpić na podany w umowie sprzedaży rachunek Organizatora w terminie wskazanym w informacji do uczestnika o wybraniu jego oferty, po zawarciu umowy i na podstawie wystawionej faktury VAT.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 23. Maj 2024 - 10:47; osoba wprowadzająca: Jan Wróbel Ostatnia zmiana: czwartek, 23. Maj 2024 - 10:50; osoba wprowadzająca: Jan Wróbel