fbpx Medi@stery – konkurs na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Medi@stery – konkurs na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach

Medi@stery – konkurs na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach

Kierunek Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Gdańskim ma zaszczyt ogłosić I edycję Ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach. Pomysłodawczyniami i  inicjatorkami konkursu są dr Małgorzata Łosiewicz oraz dr Anna Ryłko- Kurpiewska, które sprawują merytoryczną i metodologiczną pieczę nad funkcjonującą na gdańskim dziennikarstwie specjalizacją Reklama i PR.  W konkursie mogą wziąć udział autorzy prac magisterskich, napisanych w języku polskim na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, które uzyskały ocenę bardzo dobrą. Prace oceni Kapituła Konkursu złożona z wybitnych medioznawców – przedstawicieli polskich uczelni wyższych, a najlepsza praca zostanie opublikowana. Prace można zgłaszać do 30 września 2014 roku.
 
Medioznawstwo jest wciąż młodą, bo powołaną w 2011 roku dziedziną nauki. Jednym z celów Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach jest popularyzacja tej dziedziny nauki. Organizatorem przedsięwzięcia jest Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Gdańskim, które zmierza do wyłonienia najlepszych studentów zajmujących się w swoich badaniach szeroko rozumianą wiedzą za zakresu medioznawstwa.  
 
W Konkursie przyznane zostaną nagrody za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca oraz wyróżnienia. Zwycięska praca zostanie opublikowana i będzie dystrybuowana na koszt organizatora. Dla laureatów drugiego i trzeciego miejsca przewidziano nagrody rzeczowe i dyplomy.
 
W konkursie mogą wziąć udział autorzy prac magisterskich napisanych w języku polskim na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Procedura zgłaszania prac obejmuje rozprawy obronione w ciągu dwóch ostatnich lat poprzedzających rok ogłoszenia na wszystkich uczelniach państwowych i niepaństwowych zlokalizowanych na terenie Polski. Do Konkursu kwalifikują się jedynie prace, które uzyskały ocenę bardzo dobrą.
 
Prace oceni Kapituła Konkursu pod przewodnictwem prof. dr hab. Wiktora Peplińskiego. W skład Kapituły wchodzą medioznawcy z uczelni wyższych całej Polski. Przy ocenie prac Kapituła będzie brała pod uwagę między innymi ich oryginalność i zawartość merytoryczną oraz możliwości praktycznego wykorzystania.
 
Zgłoszenia prac konkursowych wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać na adres: Uniwersytet Gdański Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk, z dopiskiem: Konkurs, do 30 września 2014 roku.
 
Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej Konkursu do 5 marca 2015, a wręczenie nagród nastąpi podczas gali Konkursu.
 
Patronat nad konkursem objęli:
JM Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
Marszałek Województwa Pomorskiego
Tygodnik Polityka
 
Regulamin Konkursu znajduje się na stronie internetowej Konkursu:
dr Beata Czechowska-Derkacz,
rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Andrzej Żurawik
Treść wprowadzona przez: Krzysztof Klinkosz
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 10 lipca 2014 roku, 10:11