fbpx Prof. Grzegorz Węgrzyn powołany został do pełnienia funkcji redaktora naczelnego prestiżowego czasopisma Microbial Cell Factories | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Prof. Grzegorz Węgrzyn powołany został do pełnienia funkcji redaktora naczelnego prestiżowego czasopisma Microbial Cell Factories.
Gratulujemy!

Microbial Cell Factories jest czasopismem internetowym z otwartym dostępem, recenzowanym, które publikuje prace związane z rozwojem badań komórek bakterii wytwarzających białka rekombinowane i naturalne produkty lub jako katalizatorów przekształceń biologicznych, którymi zainteresowany jest przemysł.

Microbial Cell Factories jest wśród czasopism światowym liderem podstawowych badań, całkowicie koncentrując się na mikrobiologii stosowanej. Impact Factor Microbial Cell Factories wynosi obecnie 4,22, a w klasyfikacji MNiSW za publikację w MCF otrzymuje się 40 pkt.

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Tadeusz Zaleski