„Jak (nie)uczyć literatury na neofilologii?”. Seminarium dydaktyczne

Praktyczne problemy nauczania literatury na kierunkach neofilologicznych w XXI wieku – to tematy, które zostaną podjęte podczas seminarium dydaktycznego w trybie online na Wydziale Filologicznym UG.

Seminarium dydaktyczne pt. Jak (nie)uczyć literatury na neofilologii? Organizuje Pracownia Badań Kulturowych nad Najnowszą Literaturą Rosyjską Instytutu Rusycystyki i Studiów Wschodnich Wydziału Filologicznego UG. 

Jego celem jest podjęcie refleksji nad praktycznymi problemami nauczania literatury na kierunkach neofilologicznych w XXI wieku. - Czas pomiędzy semestrami to doskonała okazja by podzielić się świeżym (i tym nieco starszym) doświadczaniem z zajęć oraz poznać dobre praktyki, które „już za momencik” będzie można zastosować (lub nie) w dydaktyce – zachęcają  organizatorzy wszystkich, którym bliska jest edukacja literacka.

Dla zainteresowanych: język seminarium - polski, czas wystąpienia, 10-15 minut. Zgłoszenia można przysyłać do 8 lutego 2022 na adres: liliana.kalita@ug.edu.pl

Seminarium rozpocznie się 10 lutego 2022 roku o godz. 13.30

Link do spotkania: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NDFlOTMwNjItNzQ5NC00NmU1LThlNjgtNmMxZDdhOGMzN2Yx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22b2b950ec-1ee3-4d9d-ac5e-4dd9db5e0b73%22%2c%22Oid%22%3a%2273462d6d-0c34-497f-bed6-80ce6eac5b8c%22%7d

Foto: Autorstwa Kamil Porembiński from Lodz, Poland - Book, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=2047466

Oprac. Ewa K.Cichocka/ Zespół Prasowy UG