Książka absolwenta UG w czołówce bestsellerów Empiku

1

Michał Szermelek, absolwent Wydziału Zarządzania UG wydał książkę „9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business”. Książka jeszcze przed premierą znalazła się na 3. miejscu listy bestsellerów tygodnia Empiku w kategorii „Marketing”.

Książka „9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business” jest przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B - ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. - Marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać - tłumaczy autor Michał Szermelek.

Michał Szermelek - absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, konsultant do spraw marketingu B2B specjalizujący się w obszarze strategii marketingowej. Doradza polskim firmom B2B w obszarach takich jak budowanie marki, pozyskiwanie klientów biznesowych, tworzenie skutecznych treści i realnych wyróżników. Wierzy, że marketing to funkcja biznesowa, która powinna generować zauważalne biznesowe efekty. Autor tekstów między innymi dla czasopism Online Marketing i Marketer+.

oprac. Zespół Prasowy