Od chat botów do CX i UX. Konferencja „Lustro Mediów IV”

grafika

Tematem przewodnim czwartej z cyklu „Lustro Mediów” konferencji naukowej jest sztuczna inteligencja w jej (nie tylko) medialnych i marketingowych odsłonach.

Jak sztuczna inteligencja zmienia naukę i wpływa na wiedzę? Czy doprowadzi do szybkiego „upadku kampusów”? Z kim może konkurować o miejsce pracy i dlaczego? Czy „rozumie” piękno i jest kreatywna? Czy na pewno jest „sztuczna” i „inteligentna”? Jak wpływa na doświadczanie prawdy i dezinformacji? To tylko niektóre pytania, z jakimi 4 grudnia 2023 r. zmierzą się prelegenci konferencji „Lustro Mediów IV”.

Jej organizatorami są: Katedra Marketingu - Wydział Zarządzania UG, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, Uniwersytet Jagielloński oraz Pomorski Instytut Naukowy im. Brunona Synaka.

Do udziału w konferencji zaprasza się pracowników nauki, doktorantów i studentów, którzy chcieliby poszukać odpowiedzi na powyższe pytania.

Szczegółowe informacje i rejestracja:

https://lustromediow.gcb.visitgdansk.com/
 

Oprac. EMW/Zespół Prasowy UG