Światowy Tydzień Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania UG

grafika

Komu sprzyja szczęście w biznesie? Jak zarządzać własnymi finansami? Jak dobrze stworzyć kampanię reklamową? Na te i wiele innych pytań znajdziemy odpowiedź podczas otwartych wykładów zorganizowanych przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Wydarzenie odbywa się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

W dniach 13-19 listopada 2023 r. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego zaprasza do udziału w licznych warsztatach i wykładach otwartych. Wszystko to w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, którego celem jest stworzenie środowiska społecznego aktywnie wspierającego przedsiębiorcze postawy i inicjatywy młodych ludzi.

Link do rejestracji uczestników oraz opisy wykładów i warsztatów

- W tym roku po raz pierwszy bierzemy udział w organizacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jako partner. W ramach tej inicjatywy wykładowcy i studenci organizują zajęcia dla wszystkich, którzy są zainteresowani pogłębianiem wiadomości i doskonaleniem umiejętności w zakresie przedsiębiorczości. Oferta zajęć skierowana została zarówno do uczniów szkół podstawowych, szkół średnich jak i do osób dorosłych. Każdy znajdzie coś dla siebie, gdyż udało nam się przygotować zajęcia z takich obszarów jak zarządzanie jakością, marketing, rachunkowość, finanse czy podstawy przedsiębiorczości i zarządzania organizacjami – mówi dr inż. Ewa Malinowska, organizatorka Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (ŚTP) to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany jest od 2008 roku, w 180 krajach świata. Każdego listopada organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i konkursy pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania startupów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych.

Oprac. EMW/Zespół Prasowy UG