Największym wyzwaniem, jakie postawiła przed nauczycielami pandemia COVID-19 jest z pewnością nauczanie zdalne. Już po roku od pierwszej zmiany w trybie pracy dydaktyków stanfordzcy naukowcy ukuli termin „Zoom fatigue” oznaczający zmęczenie zbyt dużą liczbą lekcji online.
Centrum Języków Obcych UG pragnie podsumować zmiany wynikające z nowego sposobu prowadzenia zajęć zapraszając nauczycieli języków obcych do podzielenia się swoimi doświadczeniami. Working as an Academic during the Pandemic, drugiej edycji Konferencji zorganizowanej w ramach International Partners Day.
- Chcielibyśmy, aby uczestnicy Konferencji opowiedzieli, jakie wnioski wyciągnęli z nauczania online, co było dla nich wyzwaniem, a w szczególności wymienili się praktycznymi rozwiązaniami, jakie wypracowali w trakcie wielu miesięcy pracy zdalnej - powiedziała Monika Mechlińska-Pauli, koordynator Konferencji.
Dzięki współpracy w ramach Programu Erasmus+ oraz Konsorcjum Europejskiego Uniwersytetu Nadmorskiego SEA-EU, w konferencji wezmą udział nauczyciele z całej Europy. W związku z tym wszystkie spotkania będą prowadzone w języku angielskim, za pomocą platformy Microsoft Teams.
Wśród zaproszonych gości znajdą się międzynarodowi eksperci w dziedzinie nauczania języków obcych, a podczas konferencji przedstawione zostaną autorskie badania CJO UG dotyczące nauki zdalnej.
Uczestnicy mogą także wziąć aktywny udział wygłaszając 15-minutową prezentację na temat swoich doświadczeń w zdalnym nauczaniu języków obcych. Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do wzięcia udziału w Konferencji.
Rejestracja odbywa się poprzez formularz na stronie: https://forms.office.com/r/DauWqpbyBd
Termin przyjmowania zgłoszeń: do 17.01.2022 r.
Udział w Konferencji jest bezpłatny.
Program Konferencji oraz szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: SEA-EU | Centrum Języków Obcych (ug.edu.pl)