NAWA - Program Nowoczesna Promocja Zagraniczna

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Celem głównym Programu jest wsparcie uczelni i jednostek naukowych poprzez finansowanie projektów  ukierunkowanych na ich promocję za granicą.

Celami szczegółowymi Programu są:

  • aktywizacja uczelni oraz jednostek naukowych i ich pracowników w kierunku nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą;
  • stworzenie efektywnych narzędzi do pozyskiwania przez polskie uczelnie i jednostki naukowe zagranicznych kandydatów na studia i pracowników naukowo – dydaktycznych.

Program skierowany jest do następujących jednostek:

  • uczelnie,
  • jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk,
  • instytuty badawcze,
  • międzynarodowe instytuty naukowe działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku Projektów partnerskich wszystkie instytucje wchodzące w jego skład muszą należeć do ww. kategorii. Instytucja może złożyć w ramach naboru łącznie nie więcej niż 3 wnioski (jako Wnioskodawca lub Partner).

Zakres tematyczny działań realizowanych w ramach Programu:

  • zintegrowane projekty i kampanie promocyjno-informacyjne,
  • działania online w mediach społecznościowych,
  • współpraca z blogerami, youtuberami i innymi osobowościami rozpoznawalnymi w sieci internet,
  • pozycjonowanie stron www,
  • kampanie Adwords,
  • uatrakcyjnianie i podnoszenie jakości stron internetowych,
  • dedykowane aplikacje mobilne,
  • e-learning, aplikacje wspomagające kandydatów w rozpoznaniu swoich zainteresowań danym kierunkiem studiów,
  • filmy, prezentujące w atrakcyjnej formie Polskę, region, uczelnię, warunki studiowania.
  • wydawnictwa, broszury, raporty, przewodniki, materiały informacyjne,
  • działania z zakresu PR,
  • kontakty bezpośrednie realizowane w różnorodny sposób zarówno w kraju, jak i zagranicą, np. poprzez zaangażowanie obecnych studentów zagranicznych i absolwentów, wyjazdy do placówek edukacyjnych innych krajów, spotkania, udział w targach edukacyjnych za granicą, konferencje, zjazdy gromadzące grupę docelową bądź osoby, które mogą potencjalnym kandydatom przekazać informacje o ofercie

Środki finansowe przeznaczone na Program - 3 750 000 PLN

Kwota dofinansowania:

  • 100 000 PLN dla Projektów złożonych przez jednego Wnioskodawcę.
  • 200 000 PLN dla Projektów złożonych w partnerstwie obejmującym łącznie do 3 podmiotów;
  • 300 000 PLN dla Projektów złożonych w partnerstwie obejmującym łącznie powyżej 3 podmiotów.

Okres realizacji projektu - od 6 do 12 miesięcy (w przedziale czasowym od 1 października 2018 roku do 31 marca 2020 roku).

Termin składania wniosków - od 1 marca 2018 do 30 kwietnia 2018 roku do godz. 15.00

Ogłoszenie wyników - do 31 sierpnia 2018 roku.

Tryb składania wniosków - za pośrednictwem systemu teleinformatycznego NAWA   

Osoby z Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o kontakt z Biurem Zarządzania Projektami Rozwojowymi UG.

Więcej informacji o Programie Nowoczesna Promocja Zagraniczna

 

Data publikacji
2018-04-26
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 26 Kwiecień, 2018 - 10:12; osoba wprowadzająca: Marta Kontowska Ostatnia zmiana: czwartek, 26 Kwiecień, 2018 - 10:12; osoba wprowadzająca: Marta Kontowska