Celem głównym Programu jest wsparcie uczelni i jednostek naukowych poprzez finansowanie projektów ukierunkowanych na ich promocję za granicą.
Celami szczegółowymi Programu są:
- aktywizacja uczelni oraz jednostek naukowych i ich pracowników w kierunku nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą;
- stworzenie efektywnych narzędzi do pozyskiwania przez polskie uczelnie i jednostki naukowe zagranicznych kandydatów na studia i pracowników naukowo – dydaktycznych.
Program skierowany jest do następujących jednostek:
- uczelnie,
- jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk,
- instytuty badawcze,
- międzynarodowe instytuty naukowe działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku Projektów partnerskich wszystkie instytucje wchodzące w jego skład muszą należeć do ww. kategorii. Instytucja może złożyć w ramach naboru łącznie nie więcej niż 3 wnioski (jako Wnioskodawca lub Partner).
Zakres tematyczny działań realizowanych w ramach Programu:
- zintegrowane projekty i kampanie promocyjno-informacyjne,
- działania online w mediach społecznościowych,
- współpraca z blogerami, youtuberami i innymi osobowościami rozpoznawalnymi w sieci internet,
- pozycjonowanie stron www,
- kampanie Adwords,
- uatrakcyjnianie i podnoszenie jakości stron internetowych,
- dedykowane aplikacje mobilne,
- e-learning, aplikacje wspomagające kandydatów w rozpoznaniu swoich zainteresowań danym kierunkiem studiów,
- filmy, prezentujące w atrakcyjnej formie Polskę, region, uczelnię, warunki studiowania.
- wydawnictwa, broszury, raporty, przewodniki, materiały informacyjne,
- działania z zakresu PR,
- kontakty bezpośrednie realizowane w różnorodny sposób zarówno w kraju, jak i zagranicą, np. poprzez zaangażowanie obecnych studentów zagranicznych i absolwentów, wyjazdy do placówek edukacyjnych innych krajów, spotkania, udział w targach edukacyjnych za granicą, konferencje, zjazdy gromadzące grupę docelową bądź osoby, które mogą potencjalnym kandydatom przekazać informacje o ofercie
Środki finansowe przeznaczone na Program - 3 750 000 PLN
Kwota dofinansowania:
- 100 000 PLN dla Projektów złożonych przez jednego Wnioskodawcę.
- 200 000 PLN dla Projektów złożonych w partnerstwie obejmującym łącznie do 3 podmiotów;
- 300 000 PLN dla Projektów złożonych w partnerstwie obejmującym łącznie powyżej 3 podmiotów.
Okres realizacji projektu - od 6 do 12 miesięcy (w przedziale czasowym od 1 października 2018 roku do 31 marca 2020 roku).
Termin składania wniosków - od 1 marca 2018 do 30 kwietnia 2018 roku do godz. 15.00
Ogłoszenie wyników - do 31 sierpnia 2018 roku.
Tryb składania wniosków - za pośrednictwem systemu teleinformatycznego NAWA
Osoby z Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o kontakt z Biurem Zarządzania Projektami Rozwojowymi UG.
Więcej informacji o Programie Nowoczesna Promocja Zagraniczna