Wniosek o podpis elektroniczny

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Szanowni Państwo,

celem uzyskania certyfikowanego podpisu elektronicznego należy wypełnić stosowny wniosek i przekazać go do swojego przełożonego za pośrednictwem systemu EZD. Następnie przełożony po wyrażeniu zgody przesyła wniosek dalej, na konto o nazwie "Podpis elektroniczny" w systemie EZD.

Wyjątkiem jest złożenie wniosku o podpis elektroniczny na potrzeby projektu, gdzie wystarczy sama akceptacja wnioskodawcy (bez akceptacji przełożonego).

By ułatwić Państwu przejście przez ten proces udostępniamy nagrania instruktażowe dostępne w zakładce EZD na PP, kategoria "Podpis elektroniczny" - https://pp.ug.edu.pl:8443/ezdPodpis.web

Zamówienie dostępne do pobrania w załączniku.

W razie jakichkolwiek trudności zapraszamy do kontaktu drogą mailową: ezd@ug.edu.pl bądź telefonicznie pod numerem 3116.

 

Załącznik Rozmiar
Cennik 201.9 KB
Zamówienie 167.5 KB
Data publikacji
2020-03-31
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 31 Marzec, 2020 - 11:24; osoba wprowadzająca: Julia Bereszczyńska Ostatnia zmiana: poniedziałek, 14 Marzec, 2022 - 12:59; osoba wprowadzająca: Weronika Wolska