fbpx Rzecznik prasowy UG | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Rzecznik prasowy UG | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Rzecznik Prasowy Uniwersytetu Gdańskiego

Rzecznik Prasowy UG dr Beata Czechowska - Derkacz

 Rzecznik prasowy UGNauczyciel akademicki i dziennikarz. Doktor nauk humanistycznych i adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Autorka i współautorka publikacji z zakresu kreowania wizerunku, public relations oraz rzecznictwa prasowego, m.in. monografii Magia politycznych wizerunków w mediach. Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper. Studium przypadków (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2011), Rzecznictwo prasowe. Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna (DIFIN 2015), Identity and Image In Media Communication (Novae Res 2016) oraz serii artykułów naukowych z zakresu kryzysu komunikacyjnego na uczelniach wyższych i wizerunku naukowców. Jako rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego, dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem oraz pracownik naukowo dydaktyczny łączy teorię z praktyką, prowadząc zajęcia i warsztaty z zakresu public relations, komunikacji społecznej i dziennikarstwa. Zainteresowania naukowe koncentruje na komunikacji społecznej i naukach o mediach, prowadząc badania w obszarach strategii wizerunkowych i komunikacyjnych w mediach. Członek Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Prom oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.

Kontakt:
80-309 Gdańsk-Oliwa
ul. Bażyńskiego 8, p. 611
tel. (+58) 523 25 84 lub wew 25 84
e-mail: rzecznik@ug.edu.pl

Główne zadania rzecznika prasowego UG

Rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego działa w ramach Biura Rektora UG i zajmuje się prowadzeniem media relations oraz kreowaniem polityki informacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego.

Zadania:

  1. Prowadzi politykę informacyjną dot. wydarzeń na Uniwersytecie Gdańskim
  2. Dba o wizerunek Uczelni jako całości
  3. Utrzymuje współpracę z mediami na szczeblu uczelnianym oraz przygotowuje, zbiera i opracowuje informacje dla mediów i władz Uczelni
  4. Współdziała z Biurem Promocji w zakresie przygotowywania informacji dotyczących istotnych wydarzeń i osiągnięć Uniwersytetu, jego pracowników oraz studentów
  5. Przygotowuje informacje na temat UG na stronę internetową w zakresie strategicznych działań i kierunków rozwoju
  6. Prowadzi monitoring mediów pod kątem publikacji o Uniwersytecie Gdańskim
  7. Prowadzi archiwum informacji prasowych dotyczących Uniwersytetu Gdańskiego
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Monika Rogo
Treść wprowadzona przez: Krzysztof Klinkosz
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 9 grudnia 2019 roku, 14:15