Składanie raportów rocznych i końcowych z programu "Rozwój Czasopism Naukowych"

Raporty roczne i końcowe

Raporty z programu „Rozwój Czasopism Naukowych” należy złożyć za pośrednictwem systemu OSF, poniżej znajdą Państwo najważniejsze informacje:
  • Po przygotowywaniu raportu należy przesłać go do p. Małgorzaty Kucharskiej (e-mail: malgorzata.kucharska@ug.edu.pl), która zweryfikuje poprawność wprowadzonych danych pod kątem księgowym.
  • Jeśli raport nie będzie wymagał poprawek, należy wygenerować część A raportu (w zakładce „elektroniczna wysyłka” i przesłać do Biura Nauki (e-mail: dagmara.wojcik-fudalewska@ug.edu.pl).
  • W zakładce „osoby przygotowujące raport” należy załączyć pełnomocnictwo dla Pana Prorektora prof. dr hab. Laskowskiego, które udostępnia Biuro Nauki.
  • Po otrzymaniu podpisu Pana Prorektora należy załączyć dokument w systemie OSF oraz przesłać raport do Ministerstwa.
  • Po złożeniu raportu w formie elektronicznej, należy przesłać do Biura Nauki papierową wersję raportu z podpisem Redaktora naczelnego na pierwszej stronie.
  • Raportu rocznego nie składa się za ostatni rok realizacji projektu, należy złożyć tylko raport końcowy.

 

Termin składania raportów:

Raporty roczne: 31 marzec każdego roku

Raporty końcowe należy złożyć w ciągu 60 dni od dnia zakończenia realizacji projektu.

 

Instrukcje dostępne na portalu OSF:

Gdzie znajdę raporty/umowy? – Obsługa Strumieni Finansowania (opi.org.pl)

Jak rozliczyć projekt – tworzenie raportów w OSF – Obsługa Strumieni Finansowania (opi.org.pl)

Elektroniczna wysyłka wniosku – wnioski kierowane do MEiN – Obsługa Strumieni Finansowania (opi.org.pl)

 

 

 

Kontakt:

Biuro Nauki 

dr Dagmara Wójcik-Fudalewska

e-mail: dagmara.wojcik-fudalewska@ug.edu.pl

tel. 58 523 31 68

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 6. Kwiecień 2023 - 11:21; osoba wprowadzająca: Dagmara Wójcik-Fudalewska Ostatnia zmiana: wtorek, 13. Czerwiec 2023 - 10:27; osoba wprowadzająca: Dagmara Wójcik-Fudalewska