Legitymacja studencka

  • Po zakwalifikowaniu Kandydata na listę osób przyjętych następuje eksport danych do systemu studenckiego „Portal Studenta”;

  • O eksporcie Kandydat jest informowany wiadomością e-mail, w której otrzymuje dane do logowania;

  • Wniosek o legitymację studencką znajduję się w systemie eUczelnia;

  • Warunkiem koniecznym do otrzymania legitymacji jest wypełnienie wszystkich podpunktów wymienionych poniżej:

    • zamieszczenie kolorowego zdjęcia legitymacyjnego na jasnym tle w eUczelni;
    • - złożenie wniosku o wydanie legitymacji w eUczelni → Student → Dokumenty →  Złóż wniosek;
    • - zweryfikowanie poprawności wprowadzonych danych osobowych (dane muszą być zgodne z dowodem osobistym);
    • - dokonanie wpłaty w wysokości 22 zł na numer konta studenckiego;
    • - zaakceptowanie zasad pobierania opłat i wysokości opłat, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, wraz ze złożeniem ślubowania.


Pamiętaj, że ELS jest warunkiem niezbędnym do uzyskania mLegitymacji* w aplikacji mObywatel.

*mLegitymacja - elektroniczna wersja tradycyjnej legitymacji studenckiej, mającą taka samą moc prawną co odpowiednik plastikowej ELS. Zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi, dostępna jest wyłącznie dla studentów (mLegitymacjaUG)

 

Uwaga! Osoby, które posiadają legitymację wydaną przez Uniwersytet Gdański nie wnoszą opłaty, ani nie składają wniosku o jej wydanie.

 

W przypadku pytań i problemów dotyczących opłaty za legitymację studencką pomoc można uzyskać,

kontaktując się pod adresempshelp@ug.edu.pl.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 12. Grudzień 2018 - 13:06; osoba wprowadzająca: Agnieszka Chwazik Ostatnia zmiana: piątek, 8. Listopad 2024 - 11:07; osoba wprowadzająca: Karolina Kopeć