-
Po zakwalifikowaniu Kandydata na listę osób przyjętych następuje eksport danych do systemu studenckiego „Portal Studenta”;
-
O eksporcie Kandydat jest informowany wiadomością e-mail, w której otrzymuje dane do logowania;
-
Wniosek o legitymację studencką znajduję się w systemie eUczelnia;
-
Warunkiem koniecznym do otrzymania legitymacji jest wypełnienie wszystkich podpunktów wymienionych poniżej:
- - zamieszczenie kolorowego zdjęcia legitymacyjnego na jasnym tle w eUczelni;
- - złożenie wniosku o wydanie legitymacji w eUczelni → Student → Dokumenty → Złóż wniosek;
- - zweryfikowanie poprawności wprowadzonych danych osobowych (dane muszą być zgodne z dowodem osobistym);
- - dokonanie wpłaty w wysokości 22 zł na numer konta studenckiego;
- - zaakceptowanie zasad pobierania opłat i wysokości opłat, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, wraz ze złożeniem ślubowania.
Pamiętaj, że ELS jest warunkiem niezbędnym do uzyskania mLegitymacji* w aplikacji mObywatel.
*mLegitymacja - elektroniczna wersja tradycyjnej legitymacji studenckiej, mającą taka samą moc prawną co odpowiednik plastikowej ELS. Zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi, dostępna jest wyłącznie dla studentów (mLegitymacjaUG).
Uwaga! Osoby, które posiadają legitymację wydaną przez Uniwersytet Gdański nie wnoszą opłaty, ani nie składają wniosku o jej wydanie.
W przypadku pytań i problemów dotyczących opłaty za legitymację studencką pomoc można uzyskać,
kontaktując się pod adresem: pshelp@ug.edu.pl.