Etapy rekrutacji

 

ETAPY REKRUTACJI

KROK 1 Rejestracja elektroniczna

Zarejestruj się w systemie IRK dla studiów podyplomowych;

Wypełnij formularz rejestracyjny;

Zaakceptuj warunki uczestnictwa oraz potwierdź zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO w IRK;

Wypełnij dane osobowe oraz adresowe;

Sprawdź poprawność danych;

Aktywuj profil kandydata poprzez link aktywacyjny otrzymany w mailu;

 

KROK 2

Zaloguj się do IRK;

Dodaj dokumenty uprawiające do podjęcia studiów podyplomowych, w szczególności dyplom ukończenia studiów wyższych;

Uzupełnij dane o dokumencie uprawniającym do podjęcia studiów;

Wybierz kierunek oraz zapisz się na wybraną edycję studiów podyplomowych;

Sprawdź, czy zapisane w IRK dane nie zawierają błędów - korekta możliwa jest do końca rejestracji na danej edycji studiów podyplomowych;

Sprawdź terminy kolejnych etapów rekrutacji. 

 

KROK 3 Składanie dokumentów

Złóż komplet dokumentów rekrutacyjnych w sekretariacie studiów podyplomowych w wyznaczonych terminach (załącznik nr 2);

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń;

Godziny wraz z adresami, znajdziesz tu (kontakt);

Dokumenty można złożyć osobiście, wysłać kurierem lub pocztą tradycyjną.

 

KROK 4 Lista przyjętych

Oczekuj na wynik przeprowadzonej rekrutacji;

Sprawdź, czy zostałeś przyjęty na studia podyplomowe, logując się na swoje konto w IRK (Kierunki → zobacz → szczegóły → ranking)

Informację o wynikach otrzymasz mailem lub na swoim koncie w IRK.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 16. Grudzień 2024 - 10:28; osoba wprowadzająca: Karolina Kopeć Ostatnia zmiana: poniedziałek, 16. Grudzień 2024 - 11:38; osoba wprowadzająca: Karolina Kopeć