ETAPY REKRUTACJI
KROK 1 Rejestracja elektroniczna
Zarejestruj się w systemie IRK dla studiów podyplomowych;
Wypełnij formularz rejestracyjny;
Zaakceptuj warunki uczestnictwa oraz potwierdź zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO w IRK;
Wypełnij dane osobowe oraz adresowe;
Sprawdź poprawność danych;
Aktywuj profil kandydata poprzez link aktywacyjny otrzymany w mailu;
KROK 2
Zaloguj się do IRK;
Dodaj dokumenty uprawiające do podjęcia studiów podyplomowych, w szczególności dyplom ukończenia studiów wyższych;
Uzupełnij dane o dokumencie uprawniającym do podjęcia studiów;
Wybierz kierunek oraz zapisz się na wybraną edycję studiów podyplomowych;
Sprawdź, czy zapisane w IRK dane nie zawierają błędów - korekta możliwa jest do końca rejestracji na danej edycji studiów podyplomowych;
Sprawdź terminy kolejnych etapów rekrutacji.
KROK 3 Składanie dokumentów
Złóż komplet dokumentów rekrutacyjnych w sekretariacie studiów podyplomowych w wyznaczonych terminach (załącznik nr 2);
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń;
Godziny wraz z adresami, znajdziesz tu (kontakt);
Dokumenty można złożyć osobiście, wysłać kurierem lub pocztą tradycyjną.
KROK 4 Lista przyjętych
Oczekuj na wynik przeprowadzonej rekrutacji;
Sprawdź, czy zostałeś przyjęty na studia podyplomowe, logując się na swoje konto w IRK (Kierunki → zobacz → szczegóły → ranking)
Informację o wynikach otrzymasz mailem lub na swoim koncie w IRK.