ETAPY REKRUTACJI
KROK 1 Rejestracja elektroniczna
Zarejestruj się w systemie IRK na wybraną daną edycję studiów podyplomowych;
Wypełnij formularz rejestracyjny;
Zaakceptuj warunki uczestnictwa oraz potwierdź zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO w IRK;
Wypełnij dane osobowe oraz adresowe;
Sprawdź poprawność danych;
Aktywuj profil kandydata poprzez link aktywacyjny otrzymany w mailu. Jeżeli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego zgłoś się do Nas.
KROK 2
Zaloguj się do IRK;
Dodaj dokumenty uprawiające do podjęcia studiów podyplomowych, w szczególności dyplom ukończenia studiów wyższych;
Uzupełnij dane o dokumencie uprawniającym do podjęcia studiów;
Zapisz się na wybraną edycję studiów;
Sprawdź, czy zapisane w IRK dane nie zawierają błędów - korekta możliwa jest do końca rejestracji na danej edycji studiów podyplomowych;
Sprawdź terminy kolejnych etapów rekrutacji.
KROK 3 Składanie dokumentów
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń dokonanych w systemie IRK lub wynik postępowania kwalifikacyjnego, o ile takie zostało przeprowadzone;
Złóż komplet dokumentów rekrutacyjnych w sekretariacie studiów podyplomowych w wyznaczonych terminach (załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia). Dostarcz je w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uczelnię, notariusza, kierownika studiów lub przez pracownika sekretariatu studiów podyplomowych;
Godziny wraz z adresami, znajdziesz tu (kontakt);
Dokumenty mogą zostać złożone osobiście, przez osobę trzecią, a także nadesłane pocztą lub kurierem.
KROK 4 Lista osób wstępnie przyjętych
Oczekuj na wynik przeprowadzonej rekrutacji;
Sprawdź, czy zostałeś wstępnie przyjęty na studia podyplomowe, logując się na swoje konto w IRK (Kierunki → zobacz → szczegóły → ranking);
Informację o wynikach otrzymasz mailem lub na swoim koncie w IRK.