Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
ogłasza konkurs na obsadzenie stanowiska
adiunkta w Katedrze Marketingu
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2018, poz. 1668), dla których zatrudnienie w uczelni będzie podstawowym miejscem pracy oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r.
Wymiar etatu: 100%, umowa o pracę
Kandydaci powinni złożyć:
- Podanie do Rektora UG,
- życiorys (CV),
- dyplom doktora w dziedzinie nauk społecznych uzyskany nie wcześniej niż w 1990 roku,
- informację o dorobku naukowym (wykaz publikacji, udział w konferencjach krajowych
i międzynarodowych, programach badawczych, wdrożeniach w praktyce itp.), - oświadczenie o dorobku dydaktycznym (wykaz opublikowanych skryptów, formy prowadzonych zajęć, nazwy przedmiotów),
- informację dotyczącą sprecyzowanych zainteresowań badawczych dotyczących zagadnień
z zakresu marketingu, - dokumenty potwierdzające znajomość języków obcych,
- informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, zdobytych uprawnieniach itp.,
- certyfikat potwierdzający znajomość j. polskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie,
- oświadczenie o gotowości do prowadzenia zajęć w języku angielskim.
Dodatkowo mile widziane będzie:
- Doświadczenie w realizacji grantów naukowo-badawczych jako wykonawca lub kierownik bądź innych projektów rozwojowych lub wdrożeniowych,
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim z zakresu zarządzania,
- samodzielność w pracy badawczej, umiejętność pracy w zespole, chęć doskonalenia warsztatu naukowego.
Podania należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail marketing.wzr@ug.edu.pl
do dnia 16.09.2024r.
W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydacie Komisja konkursowa wezwie kandydatów do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postepowania konkursowego na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem”.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami w ciągu 7 od dnia zakończenia konkursu tj. do
dnia 23 września 2024 roku.
Ofert nadesłanych pocztą nie odsyłamy.
Zlecający zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
Dziekan Wydziału Zarządzania UG
prof. dr hab. Mirosław Szreder