Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.
Uniwersytet Gdański, największy pracodawca na Pomorzu, poszukuje pracownika na stanowisko Zastępcy Kanclerza ds. Administracji.
MIEJSCE PRACY: Uniwersytet Gdański
STANOWISKO: Zastępca Kanclerza ds. Administracji
WYMIAR ETATU: 100%
WYMAGANIA stawiane kandydatowi na stanowisko z-cy Kanclerza ds. Administracji:
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, administracji, ekonomii lub pokrewnych dziedzin.
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym, mile widziane w sektorze szkolnictwa wyższego lub pokrewnych.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolność do zarządzania zespołami pracowniczymi.
- Odporność na stres i pracę pod presją czasu.
- Znajomość przepisów prawa w szczególności dotyczących finansów publicznych, administracji publicznej , zamówień publicznych.
- Umiejętność myślenia strategicznego oraz analitycznego.
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz komunikacyjnych, w tym umiejętność skutecznego negocjowania.
- Biegłość w obsłudze narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie administracją.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW na stanowisku z-cy Kanclerza ds. Administracji:
- Zarządzanie i nadzór nad gospodarowaniem mieniem i infrastrukturą Uczelni, w tym zapewnienie odpowiedniego utrzymania obiektów dydaktycznych i studenckich do realizacji zadań Uniwersytetu.
- Zarządzanie podległymi pracownikami z uwzględnieniem podległości pracowniczej.
- Koordynacja codziennych działań administracyjnych oraz zapewnienie sprawnej realizacji procesów operacyjnych.
- Współudział w opracowywaniu, wdrażaniu i monitorowaniu polityk oraz procedur administracyjnych zgodnych z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi.
- Wsparcie Kanclerza w całościowym zarządzaniu sprawami administracyjnymi i infrastrukturalnymi Uczelni.
- Zapewnienie zgodności działań administracyjnych z przepisami dotyczącymi finansów publicznych, w tym zasadami gospodarowania środkami publicznymi.
- Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji dla Kanclerza oraz Władz Uczelni.
OFERUJEMY:
- Pracę wśród ekspertów w organizacji o rozbudowanej strukturze.
- Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń (m. in. pakiet medyczny i sportowy, niskoprocentowe lub nieoprocentowane pożyczki, dofinansowanie kursów dokształcających).
- Lokalizację biura na doskonale skomunikowanym kampusie UG w Oliwie.
- Bezpłatny parking, w tym parking rowerowy.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
- w terminie do dnia: 30.09.2024 r.
- osobiście: w Biurze Kanclerza Budynek Rektoratu UG, VI piętro, pok. 606 Jana Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk
- elektronicznie: na adres kanclerz_HR@ug.edu.pl
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
OGŁOSZENIE | 90.32 KB |
KLAUZULA ZGODY | 111.95 KB |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH | 116.13 KB |
Data publikacji
2024-09-04