oferta pracy: Zastępca Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów

Uniwersytet Gdański, największy pracodawca na Pomorzu, poszukuje pracownika na stanowisko Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów.

MIEJSCE PRACY: Uniwersytet Gdański
STANOWISKO: Zastępca Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów
WYMIAR ETATU: 100%

 

WYMAGANIA stawiane kandydatowi na stanowisko z-cy Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów:

  • Wykształcenie wyższe preferowane w dziedzinach takich jak budownictwo, inżynieria, zarządzanie projektami lub pokrewnych.
  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze inwestycji, remontów lub zarządzania technicznego, mile widziane w sektorze finansów publicznych.
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego, zamówień publicznych, procedur administracyjnych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi projektami budowlanymi i remontowymi.
  • Umiejętność efektywnego planowania, organizowania pracy oraz zarządzania zespołem pracowniczym.
  • Znajomość rynku usług budowlanych oraz umiejętność negocjowania warunków współpracy z dostawcami i wykonawcami.
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz zdolność do pracy w zespole.
  • Biegłość w obsłudze narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami.
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW na stanowisku z-cy Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów:

  • Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji budowlanych, remontowych oraz działań technicznych Uczelni.
  • Opracowywanie strategii inwestycyjnej oraz planów modernizacyjnych zgodnych z długoterminowymi celami rozwoju Uczelni.
  • Zarządzanie zespołami pracowniczymi odpowiedzialnymi za utrzymanie infrastruktury Uczelni oraz nadzór nad jego pracą.
  • Koordynacja działań związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i nadzór nad pracami budowlanymi.
  • Zarządzanie projektami remontowymi, w tym przygotowywanie harmonogramów, planów, prac oraz monitorowanie ich realizacji.
  • Współpraca z zewnętrznymi wykonawcami, projektantami, dostawcami, w tym negocjowanie umów oraz kontrola jakości dostarczanych usług.
  • Monitorowanie budżetów inwestycyjnych i remontowych, kontrola kosztów oraz optymalizacja wydatków.
  • Zapewnienie zgodności realizowanych projektów z przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi oraz wewnętrznymi regulacjami uczelni.
  • Sporządzanie raportów i analiz dotyczących realizacji projektów oraz ich prezentacja przed Kanclerzem oraz Władzami Uczelni.

 

OFERUJEMY:

  • Pracę wśród ekspertów w organizacji o rozbudowanej strukturze.
  • Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny.
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m. in. pakiet medyczny i sportowy, niskoprocentowe lub nieoprocentowane pożyczki, dofinansowanie kursów dokształcających).
  • Lokalizację biura na doskonale skomunikowanym kampusie UG w Oliwie.
  • Bezpłatny parking, w tym parking rowerowy.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

  • w terminie do dnia: 30.09.2024 r.
  • osobiście: w Biurze Kanclerza Budynek Rektoratu UG, VI piętro, pok. 606 Jana Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk
  • elektronicznie: na adres kanclerz_HR@ug.edu.pl
Data publikacji
2024-09-04
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 4 Wrzesień, 2024 - 14:22; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka Ostatnia zmiana: środa, 4 Wrzesień, 2024 - 18:08; osoba wprowadzająca: Błażej Zabłotny