Kierownik Biura Dziekana Wydziału Prawa i Administracji

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

 

Miejsce pracy:   Biuro Dziekana; Wydział Prawa i Administracji

Stanowisko:       Kierownik Biura Dziekana

Wymiar etatu:   100%

Wymagania stawiane kandydatowi na stanowisku kierownika Biura Dziekana::

  • wykształcenie: wyższe,
  • min. 5-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym,
  • umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, na poziomie B2,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i indywidualnie,
  • umiejętność skutecznego realizowania zadań pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • dbałość o jakość i terminowość wykonywanej pracy.

Przewidywany zakres obowiązków na stanowisku kierownika Biura Dziekana::

  • Zarządzanie funkcjonowaniem Biura, w tym wsparcie Dziekana w wykonywanych zadaniach oraz odpowiadanie za prawidłowy obieg dokumentów i za sprawny przepływ informacji;
  • Koordynowanie prac związanych z działalnością naukową, dydaktyczną Wydziału;
  • Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej Wydziału;
  • Planowanie działalności administracyjno-biurowej i budżetu, a także kontrola ich realizacji.
  • Zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego personelu;
  • Współpraca z Prodziekanami oraz Pełnomocnikami Dziekana w zakresie ich kompetencji.

OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny.
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m. in. pakiet medyczny i sportowy, niskoprocentowe lub nieoprocentowane pożyczki, dofinansowanie kursów dokształcających).
  • Lokalizację biura na doskonale skomunikowanym kampusie UG w Oliwie.
  • Bezpłatny parking

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • Curriculum vitae

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ do 25.09.2024 r.:

Jednostka organizacyjna

Wydział Prawa i Administracji UG

Ul. J. Bażyńskiego 6, 80-309 Gdańsk

adres e-mail

biurodziekana@prawo.ug.edu.pl

Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni do dalszego procedowania.

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko  kierownika Biura Dziekana Wydziału Prawa i Administracji oraz w kolejnych naborach kandydatów
na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy
    ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Biura Dziekana Wydziału Prawa i Administracji.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221  ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221  ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy
    i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału
    w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3.
    W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę
    na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo dostępu do treści swoich danych,
  2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

 

 

 

 

Data publikacji
2024-09-12
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 12 Wrzesień, 2024 - 12:37; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 16 Wrzesień, 2024 - 15:12; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka