Miejsce pracy: Biuro Dziekana; Wydział Prawa i Administracji
Stanowisko: Kierownik Biura Dziekana
Wymiar etatu: 100%
Wymagania stawiane kandydatowi na stanowisku kierownika Biura Dziekana::
- wykształcenie: wyższe,
- min. 5-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym,
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, na poziomie B2,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i indywidualnie,
- umiejętność skutecznego realizowania zadań pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy własnej,
- dbałość o jakość i terminowość wykonywanej pracy.
Przewidywany zakres obowiązków na stanowisku kierownika Biura Dziekana::
- Zarządzanie funkcjonowaniem Biura, w tym wsparcie Dziekana w wykonywanych zadaniach oraz odpowiadanie za prawidłowy obieg dokumentów i za sprawny przepływ informacji;
- Koordynowanie prac związanych z działalnością naukową, dydaktyczną Wydziału;
- Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej Wydziału;
- Planowanie działalności administracyjno-biurowej i budżetu, a także kontrola ich realizacji.
- Zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego personelu;
- Współpraca z Prodziekanami oraz Pełnomocnikami Dziekana w zakresie ich kompetencji.
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń (m. in. pakiet medyczny i sportowy, niskoprocentowe lub nieoprocentowane pożyczki, dofinansowanie kursów dokształcających).
- Lokalizację biura na doskonale skomunikowanym kampusie UG w Oliwie.
- Bezpłatny parking
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Curriculum vitae
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ do 25.09.2024 r.:
|
Jednostka organizacyjna |
Wydział Prawa i Administracji UG Ul. J. Bażyńskiego 6, 80-309 Gdańsk |
|
adres e-mail |
Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni do dalszego procedowania.
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko kierownika Biura Dziekana Wydziału Prawa i Administracji oraz w kolejnych naborach kandydatów
na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy
ul. Jana Bażyńskiego 8. - Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Biura Dziekana Wydziału Prawa i Administracji.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy
i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału
w procesie rekrutacji. - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3.
W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę
na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział. - Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.



