MIEJSCE PRACY: BIURO REKRUTACJI
STANOWISKO: pracownik administracyjny (referent/specjalista)
WYMIAR ETATU: pełny etat
TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY: 04.11.2024 r.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe;
- biegła obsługa komputera;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
- zdolności analityczne, umiejętność sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz komunikacyjnych;
- dyspozycyjność (wyjazdy służbowe oraz praca po godzinach w okresie letnim);
- mile widziana znajomość specyfiki organizacji i funkcjonowania studiów wyższych.
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- opracowanie przepisów rekrutacyjnych dla kandydatów na studia/do szkoły doktorskiej;
- udzielanie informacji na temat naboru na studia (w tym informacji w języku angielskim);
- weryfikacja dokumentów rekrutacyjnych (w tym wystawionych poza granicami Polski);
- obsługa systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów;
- udzielanie pomocy oraz nadzorowanie prac komisji rekrutacyjnych;
- obsługa strony internetowej;
- sporządzanie sprawozdań i raportów ;
- prowadzenie korespondencji Biura w systemie EZD;
- udział w targach edukacyjnych organizowanych na terenie Polski oraz za granicą.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje.
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
w terminie do dnia: 31.10.2024 r.
Jednostka organizacyjna: Biuro Rekrutacji
Adres: ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk (Rektorat, II piętro, pok. 229)
Adres e-mail: beata.krolczyk@ug.edu.pl
Osoby wybrane na podstawie analizy dostarczonych dokumentów zostaną zaproszone
na rozmowę kwalifikacyjną.
Informujemy, że w Uniwersytecie Gdańskim obowiązuje wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, stanowiąca załącznik nr 1 do Zarządzenia 85/R/24 z dnia 17 września 2024 roku.
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
klauzula informacyjna | 129.17 KB |
klauzule zgód | 144.71 KB |