referent(ka)/specjalista(ka) Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

 

Miejsce pracy:  Dziekanat Wydział Prawa i Administracji

Stanowisko: specjalista (ka)/ referent (ka) umowa na zastępstwo 

wymiar etatu: pełen etat

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, m.in.:

  • kompleksowa obsługa administracyjna przebiegu studiów, w tym studiów doktoranckich, prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji UG,
  • prowadzenie dokumentacji przebiegu obsługiwanych studiów, w tym obsługa systemu EZD,
  • komunikacja ze studentem/doktorantem w sprawach związanych z przebiegiem studiów,
  • udział w bieżącej pracy Dziekanatu oraz współpraca z Prodziekanami,
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Dziekanatu, Dziekana
    i Prodziekanów.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe);
  • biegła obsługa komputera, ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office,
  • zdolność łatwego komunikowania się, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • solidność, systematyczność, odpowiedzialność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz znajomość specyfiki organizacji i funkcjonowania studiów wyższych

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

Jednostka organizacyjna

Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji

Adres

Wydział Prawa i Administracji UG

ul. Jana Bażyńskiego 6, Gdańsk, pokój 2086

Adres (e-mail)

dziekanat@prawo.ug.edu.pl

Termin składania dokumentów

do 19 stycznia 2025 r.

 

Informujemy, że w Uniwersytecie Gdańskim obowiązuje wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, stanowiąca załącznik nr 1 do Zarządzenia 85/R/24 z dnia 17 września 2024 roku.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami oraz wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Załącznik Rozmiar
klauzula-informacyjna.pdf 130.34 KB
klauzule-zgod.pdf 148.59 KB
Data publikacji
2025-01-13
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 13 Styczeń, 2025 - 12:00; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka Ostatnia zmiana: czwartek, 16 Styczeń, 2025 - 09:34; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka