MIEJSCE PRACY: Archiwum
STANOWISKO: referent
WYMIAR ETATU: 100%
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe historyczne (archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją) lub wykształcenie wyższe humanistyczne i ukończony kurs kancelaryjno- archiwalny I i II stopnia lub studia podyplomowe z zakresu archiwistyki lub zarządzania dokumentacją)
- znajomość systemów klasy EZD oraz systemu ZoSIA
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i efektywna praca w zespole
- skrupulatność, systematyczność i konsekwencja w działaniu
- zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów oraz terminowość w ich urzeczywistnianiu
- dobra organizacja czasu pracy
- znajomość języka angielskiego
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- opracowywanie zasobu Archiwum, w tym m.in. ewidencjonowanie i porządkowanie materiałów archiwalnych, zgodnie z zasadami archiwistyki oraz obowiązującymi przepisami metodycznymi
- digitalizacja zasobu archiwalnego
- wykonywanie czynności z zakresu profilaktyki konserwatorskiej
- porządkowanie dokumentacji elektronicznej w systemie EZD
- uzupełnianie archiwalnych baz danych
- wartościowanie i selekcja dokumentacji niearchiwalnej
- prace inwentaryzacyjno-porządkowe zasobu Archiwum
- wyszukiwanie informacji w zasobie Archiwum Uczelni i sporządzanie kwerend
- obsługa interesantów zgodnie ze standardami Archiwum UG
- współpraca przy organizowaniu wydarzeń kulturalnych
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
w terminie do dnia: 17.02.2025r.
adres e-mail: monika.pluciennik@ug.edu.pl
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
klauzula informacyjna | 129.17 KB |
klauzule zgód | 144.71 KB |
Data publikacji
2025-01-15