oferta pracy: referent/referentka/specjalista/specjalistka Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych, 100% etatu (umowa o pracę na zastępstwo)

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

MIEJSCE PRACY:   Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych

STANOWISKO:     referent/referentka/specjalista/specjalistka

WYMIAR ETATU:  100% (na zastępstwo)

WYMAGANIA:

  1. Współpraca z Prodziekanem ds. Studenckich, pozostałymi pracownikami dziekanatu WNS oraz innymi jednostkami Wydziału i Uczelni w zakresie spraw administracyjnych.
  2. Prowadzenie, odpowiedzialność i dbałość o prawidłowe prowadzenie dokumentacji studenckiej oraz całokształt prac związanych z obsługą studentów oraz absolwentów kierunków wskazanych przez kierownika dziekanatu w tym podań o urlop, awans, przedłużenia sesji, przeniesienia terminów realizacji zajęć, Indywidualnych Organizacji studiów, o studiowani z długiem punktowym, o powtarzanie semestru oraz innych niezbędnych podczas studiowania.
  3. Semestralne sporządzanie, generowanie oraz wysyłka decyzji o skreśleniu studentom.
  4. Bieżące monitorowanie i aktualizacja danych osobowych, danych teleadresowych oraz danych wynikających z przebiegu studiów oraz zachowanie zgodności danych pomiędzy dwoma systemami oraz dokumentacją znajdująca się w teczce studenta.
  5. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej ukończenia studiów, weryfikacja toku studiów studenta, sporządzanie dyplomów oraz suplementów.
  6. Sporządzanie odpisów, duplikatów dyplomów oraz suplementów dla absolwentów.
  7. Weryfikacja oraz opracowywanie pism związanych z przebiegiem studiów złożonych przez studentów do Prodziekana ds. studenckich, wprowadzanie zmian oraz informowanie studentów o podjętych decyzjach.
  8. Przygotowywanie i przekazywanie Dyrekcji Instytutów dokumentacji niezbędnej do wyznaczenia różnic programowych.
  9. Kontrola i weryfikacja terminowego wpłacania przez studentów opłat za kształcenie i usługi edukacyjne, w tym czesne, opłaty za legitymacje, długi, powtórzenia semestru oraz prowadzenie windykacji telefonicznej, listownej zgodnej z Zarządzeniem.
  10. Coroczne przekazywanie dokumentacji oraz innych materiałów związanych z procesem studiowania do Archiwum.
  11. Uzupełnianie przebiegu studiów w przypadku studentów przeniesionych z innych uczelni oraz studentów z MOST.
  12. Wydawanie i przedłużanie legitymacji studenckich zgodnie z obowiązująca instrukcją wydawaną przez Dział PERSO.
  13. Prowadzenie własnej ewidencji nad pobranymi drukami ścisłego zarachowania oraz hologramami.
  14. Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów oraz zakładanie teczek osobowych nowo przyjętych studentów po procesie rekrutacji.
  15. Wprowadzanie danych absolwentów do POLONU.
  16. Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o studiowaniu, zaświadczeń ZUS, PEFRON, MOPS, Sądów, Policji, Banków i innych na prośbę studenta oraz absolwenta.
  17. Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o średniej ocen do stypendiów oraz na potrzeby rekrutacji.
  18. Udzielenie wsparcia oraz wskazówek formalnych i merytorycznych studentom WNS.
  19. Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wydziału i uczelni dotyczące obsługiwanych kierunków.
  20. Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych (RODO) w obiegu dokumentów.
  21. Współpraca z kierownikiem dziekanatu WNS, pozostałymi pracownikami dziekanatu oraz innymi jednostkami wydziału w ramach wykonywanych obowiązków wynikających z zakresu obowiązków.
  22. Wykonywanie poleceń służbowych oraz innych czynności zleconych przez Dziekana, Prodziekanów oraz kierownika Dziekanatu WNS w zakresie realizacji zadań Wydziału i Uczelni.

WYMAGANE  DOKUMENTY:

- Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)

- Kserokopie/skan dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

w terminie do dnia: 25.05.2025 r.

Jednostka organizacyjna: Biuro Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

Adres: ul. Bażyńskiego 4, pok.S303; e-mail: marta.sitarz@ug.edu.pl

Załącznik Rozmiar
klauzula-informacyjna.pdf 130.34 KB
klauzule-zgod.pdf 148.59 KB
Data publikacji
2025-05-19
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 19 Maj, 2025 - 13:20; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 19 Maj, 2025 - 13:35; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka