oferta pracy: referent/referentka/specjalista/specjalistka Sekcja Informatyczna Wydziału Nauk Społecznych, 100% etatu (zastępstwo)

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

MIEJSCE PRACY:   Sekcja Informatyczna Wydziału Nauk Społecznych

STANOWISKO:     referent/referentka/specjalista/specjalistka

WYMIAR ETATU:  100% (na zastępstwo)

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość środowiska systemowego MS Windows oraz aplikacji MS Office.
  • Dobra znajomość zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa komputerów w sieci internetowej.
  • Umiejętność administrowania witryną www – HTML, CSS, Wordpress.
  • Umiejętności pozwalające na wykonywanie prac związanych z utrzymaniem w ciągłej pracy komputerów, komputerowych urządzeń peryferyjnych, sprzętu projekcyjnego i nagłaśniającego wykorzystywanego w salach ćwiczeniowych, w audytoriach oraz w jednostkach organizacyjnych Wydziału Nauk Społecznych UG.
  • Gotowość do pracy samodzielnej i zespołowej.
  • Podjęcie odpowiedzialności za powierzony zakres obowiązków.
  • Punktualność, dyscyplina, kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu zadań związanych
    z rozwiązywaniem problemów, odporności na stres, zdolności organizacyjnych, uczciwości, terminowości, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientami.
  • Gotowość do podjęcia działań związanych z obsługą edycji stron internetowych Wydziału Nauk Społecznych oraz jego jednostek organizacyjnych, obsługi panelu ewaluacyjnego UG.
  • Skrupulatne prowadzenie dokumentacji majątkowej środków trwałych oraz wyposażenia wybranej jednostki organizacyjnej Wydziału Nauk Społecznych UG.
  • Gotowość do podejmowania dyżurów wsparcia (dla prowadzących zajęcia dydaktyczne
    lub organizatorów przedsięwzięć konferencyjnych) w soboty oraz w niedziele podczas trwania roku akademickiego.

W związku charakterem pracy zespołu Sekcji Informatycznej WNS UG urlop wypoczynkowy udzielany jest
w okresie wakacyjnym (od połowy lipca do połowy września).

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Opieka nad infrastrukturą sieci komputerowej w budynku Wydziału Nauk Społecznych i Instytutu Geografii, ul. Jana Bażyńskiego 4 polegająca na:
    1. diagnozowaniu problemów z urządzeniami sieciowymi,
    2. tworzeniu dokumentacji rozbudowy infrastruktury,
    3. prowadzeniu rejestru urządzeń podłączonych do sieci lokalnej.
  2. Pomoc użytkownikom w zakresie uzyskania dostępu do sieci bezprzewodowej UG.
  3. Zarządzanie licencjami oraz dystrybucja oprogramowania.
  4. Wsparcie użytkowników przy obsłudze systemów informatycznych wykorzystywanych w UG.
  5. Prowadzenie ewidencji majątkowej sprzętu i oprogramowania komputerowego pozostającego w ewidencji majątkowej wybranej jednostki organizacyjnej Wydziału Nauk Społecznych UG.
  6. Pomoc w prowadzeniu ewidencji majątkowej sprzętu i oprogramowania pozostającego w ewidencji majątkowej Instytutu Pedagogiki, Instytutu Psychologii, Instytutu Politologii, Instytutu Filozofii, Instytutu Socjologii, Instytutu Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w czasie gdy nieobecny jest pracownik Sekcji, któremu przydzielono te zadanie.
  7. Opieka nad sprzętem komputerowym w laboratoriach i salach dydaktycznych polegająca na:
    1. rozwiązywaniu problemów z działaniem sprzętu i oprogramowania,
    2. instalacji oprogramowania niezbędnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
    3. doraźnej pomocy przy użytkowaniu sprzętu multimedialnego.
  8. Opieka nad służbowym sprzętem komputerowym Dziekanatu i Biura Dziekana Wydziału Nauk Społecznych polegająca na:
    1. przygotowaniu stanowiska komputerowego zgodnie z wyznaczonymi standardami,
    2. rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem systemowym i użytkowym,
    3. rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym oraz drukującym w ramach posiadanych kompetencji oraz współpraca z serwisem zewnętrznym,
    4. wsparciu przy dokonywaniu wyboru sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do zakupów.
  9. Opieka nad służbowym sprzętem komputerowym Wydziału Nauk Społecznych, Instytutu Geografii, Radia MORS oraz Studia Telewizyjnego polegająca na:
    1. przygotowaniu stanowiska komputerowego zgodnie z wyznaczonymi standardami,
    2. rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem systemowym i użytkowym,
    3. rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym oraz drukującym w ramach posiadanych kompetencji oraz współpraca z serwisem zewnętrznym.
  10. Wsparcie techniczne przy edycji stron internetowych w domenie ug.edu.pl.
  11. Uzupełnianie kalendarza sal audytoryjnych Wydziału.
  12. Zarządzanie systemem ewaluacji zajęć dydaktycznych w ramach eUczelnia dla Wydziału Nauk Społecznych UG – tworzenie ankiet ewaluacyjnych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Wydziału.
  13. Wypożyczanie sprzętu mobilnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych na terenie budynku Wydziału Nauk Społecznych i Instytutu Geografii.
  14. Wsparcie użytkowników w budynku Wydziału Nauk Społecznych w zakresie kompleksowej obsługi systemów zdalnej organizacji zajęć dydaktycznych oraz innych przedsięwzięć wymagających połączeń internetowych.
  15. Systematyczny udział w dyżurach wsparcia dla pracowników prowadzących zajęcia w budynku Wydziału w soboty i w niedziele – zgodnie z uzgadnianym wcześniej planem dyżurów.
  16. Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt komputerowy Kierownikowi Sekcji, wsparcie przy wyborze sprzętu do zakupów przez jednostki organizacyjne w budynku Wydziału Nauk Społecznych i Instytutu Geografii.
  17. Wykonywanie poleceń służbowych oraz innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dziekana Wydziału Nauk Społecznych UG.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

- Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

w terminie do dnia: 26.05.2025 r.

Jednostka organizacyjna: Sekcja Informatyczna Wydziału Nauk Społecznych

Adres: ul. Bażyńskiego 4, pok.S115; e-mail: jaroslaw.jurkowski@ug.edu.pl

Załącznik Rozmiar
klauzula-informacyjna.pdf 130.34 KB
klauzule-zgod.pdf 148.59 KB
Data publikacji
2025-05-20
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 20 Maj, 2025 - 13:44; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka Ostatnia zmiana: wtorek, 20 Maj, 2025 - 13:45; osoba wprowadzająca: Anna Paprocka