Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy: Starszy oficer mechanik na statku R/V OCEANOGRAF

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Instytut Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, statek R/V OCEANOGRAF

Stanowisko

Starszy oficer mechanik na statku  R/V OCEANOGRAF

Wymiar etatu

100% etatu

 

WYMAGANIA:

  • Ukończenie studiów w MJE typu A lub B lub nauki w MJE typu C w specjalności mechanicznej;  
  • Dyplom* drugiego oficera mechanika na statkach o mocy maszyn 750 – 3000KW
  • Świadectwa*: ochrony p.poż ; elementarnych zasad udzielania pomocy medycznej; bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej; problematyki ochrony statku; indywidualnych technik ratunkowych; ratownika; zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej; dla członków załóg z wyznaczonymi obowiązkami z zakresu ochrony; dowodzenie siłownią okrętową (połączone z umiejętnościami przywódczymi); obsługa i konserwacja układów zasilania powyżej 1kV, znajomość międzynarodowego kodeksu zarządzania bezpieczną eksploatacją statków i zapobiegania zanieczyszczeniom (kodeks ISM);
  • Praca na stanowisku drugiego oficera mechanika powyżej 12 m-cy;
  • Świadectwo zdrowia (Medical Certificate for service at sea) wystawione przez uprawnionego lekarza;
  • Książeczka żeglarska;
  • Ważny paszport.

* ważność dyplomu i świadectw minimum 1,5 roku od daty składania dokumentów

 

DODATKOWE KWALIFIKACJE:

  • doświadczenie w dowodzeniu siłownią okrętową na statkach morskich,
  • umiejętność planowania oraz przeprowadzania czynności eksploatacyjnych jak i remontów urządzeń okrętowych,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność dobrej komunikacji, w tym również podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

Aplikacje proszę przesyłać na adres e-mail: ocesek@ug.edu.pl do Sekretariatu Instytutu Oceanografii UG w Gdyni, al. Marszałka Piłsudskiego 46 w terminie do dnia 22.05.2020r. 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z tymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni, do dalszego procedowania, w procesie wstępnej rekrutacji oraz prawo unieważnienia w każdym czasie zatrudnienia  na  ww.  stanowisko  bez podania przyczyny.

W dokumentach prosimy o dodanie klauzuli ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji, w tym również tych prowadzonych w przyszłości, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.).

 

KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
f. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Data publikacji
2020-05-08
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: piątek, 8 Maj, 2020 - 12:16; osoba wprowadzająca: Karolina Juszkiewicz Ostatnia zmiana: piątek, 8 Maj, 2020 - 12:23; osoba wprowadzająca: Karolina Juszkiewicz