BIURO REKRUTACJI | BIURO WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ | ||
Kandydaci:
- obywatele Unii Europejskiej, EFTA, stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i członkowie ich rodzin mieszkający na terenie RP - spoza UE, którzy posiadają jeden z dokumentów/uprawnień wymienionych poniżej: • Karta Polaka • decyzja w sprawie polskiego pochodzenia • pobyt stały na terytorium RP • status uchodźcy nadany w RP • ochrona czasowa na terytorium RP • ochrona uzupełniająca na terytorium RP • pobyt rezydenta długoterminowego w UE • pobyt czasowy na terytorium RP (art. 159 ust.1 lub art. 186 ust. 1 pkt 3 lub 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach) • certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie minimum C1 wydany przez PKPZJPJO • małżonkowie, wstępni I zstępni obywatela RP mieszkającego na terytorium Polski |
Kandydaci:
|
||
Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego ul. Jana Bażyńskiego 8 Godziny przyjęć interesantów: |
Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego ul. Jana Bażyńskiego 8 Godziny przyjęć interesantów: |
||
Pracownicy Biura Rekrutacji |
|
Pracownicy Biura Współpracy MIędzynarodowej
|
e-mail: fso@ug.edu.pl tel.: +48 58 523 25 56
Kierownik Biura Współpracy Międzynarodowej
pokój 515 |
Rekrutacja e-mail: rekrutacja@ug.edu.pl |
adres e-mail przeznaczony dla:
|
admissions@ug.edu.pl | adres e-mail przeznaczony do weryfikacji dokumentów oraz przeliczania wyników w nauce na polska skalę ocen przez pracownika BWM |
Cudzoziemcy / Foreign Students e-mail:
|
adres e-mail przeznaczony dla:
|
||
Opłata Rekrutacyjna e-mail:
|
adres e-mail przeznaczony do:
|
Biuro Rekrutacji nie przyjmuje dokumentów związanych z procesem rekrutacji.
Adresy do komisji podajemy w czasie trwania rekrutacji na stronie w tabeli z terminami rekrutacji