Rekrutacja na studia w ramach Program MOST odbywa się dwa razy w roku:
- od 15 kwietnia do 15 maja (rekrutacja na semestr zimowy i cały rok akademicki)
- od 31 października do 30 listopada (rekrutacja na semestr letni)
Krok 1.
Załóż konto w Internetowej Rejestracji Kandydatów MOST. Wpisz wymagane dane osobowe oraz dane dotyczące studiów.
Krok 2.
Wybierz kierunek oraz uczelnię, na której chcesz realizować program.
Krok 3.
Wydrukuj - wypełniony w systemie IRK MOST - wniosek dotyczący możliwości uczestnictwa w Programie MOST. Podpisz wniosek.
Krok 4.
Podpisany wniosek przekaż do zaopiniowania Prodziekanowi ds. Studenckich lub do Prodziekanowi ds. Kształcenia swojego macierzystego Wydziału.
Krok 5.
Zaopiniowany przez Prodziekana wniosek wraz z zaświadczeniem o średniej z całego toku studiów - do uzyskania w Dziekanacie - przekaż Uczelnianemu Koordynatorowi Programu MOST. Do wniosku i zaświadczenia możesz dołączyć list motywacyjny.
Krok 6.
Uczelniany Koordynator Programu MOST przedłoży Twój wniosek do zaopiniowania Prorektorowi ds. Studentów i Jakości Kształcenia, a następnie wgra skan wniosku do systemu IRK-MOST.
Uczelnianego Koordynatora Programu MOST - Małgorzatę Kamińską - znajdziesz w Biurze Kształcenia, Rektorat, V piętro, pok. 502, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00.
Krok 7.
Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu do Programu MOST (decyzja widoczna w systemie IRK-MOST) przygotuj Porozumienie o programie zajęć i przedstaw je do akceptacji właściwemu dziekanowi/prodziekanowi uczelni macierzystej oraz dziekanowi/prodziekanowi uczelni przyjmującej.
Oryginał Porozumienia zostaje w uczelni macierzystej, kopia w uczelni przyjmującej.
Krok 8.
Masz możliwość ubiegania się o miejsce w domu studenckim. Informacji w tym zakresie udziali Uczelniany Koordynator Programu MOST uczelni przyjmującej.
Krok 9.
Studiuj na wybranej uczelni, poszerzając swoją wiedzę.
Krok 10.
Po zrealizowaniu wszystkich zadeklarowanych zajęć w uczelni przyjmującej uzyskaj wpisy na karcie okresowych osiągnięć (Wykaz zaliczeń) a po powrocie na uczelnię macierzystą przedstaw ją dziekanowi/prodziekanowi, który, po jej zaakceptowaniu, dokona wpisów w Twoim indeksie.
Krok 11.
Odbierz u Uczelnianego Koordynatora Programu MOST uczelni przyjmującej certyfikat poświadczający Twój udział w Programie MOST.