Nagroda Rektora dla studentów

Wniosek o przyznanie Nagrody Rektora dla studentów, należy złożyć do dnia 31 października danego roku:

1) za osiągnięcia naukowe lub inne wymienione w § 2 ust. 2 pkt 1, 3 i 4, w Biurze Stypendialnym, ul. Bażyńskiego 1A pokój 110 (muszą zawierać dodatkowe uzasadnienie i podpis Dziekana Wydziału).

2) za osiągnięcia sportowe wymienione w § 2 ust. 2 pkt 2, w Biurze AZS pokój 106, ul. Wita Stwosza 58 (nie muszą zawierać potwierdzonej średniej ani podpisu Dziekana).

Zarządzenie nr 148/R/21 Rektora UG z dnia 5 października 2021 w sprawie wprowadzenie Regulaminu przyznawania nagród Rektora dla studentów UG

Regulamin przyznawania Nagrody Rektora

Wniosek o przyznanie Nagrody Rektora

 

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 30. Lipiec 2015 - 12:43; osoba wprowadzająca: Agnieszka Licznerska Ostatnia zmiana: wtorek, 29. Październik 2024 - 13:48; osoba wprowadzająca: Agnieszka Licznerska