FAQ

1. Jaki jest koszt licencji na system EZD PUW?

Licencja na system EZD PUW jest darmowa.

2. Jaki jest koszt wdrożenia systemu EZD PUW?

Koszt zależy od wielkości uczelni, ilości punktów kancelaryjnych, czy stanowisk. Sama licencja na system EZD PUW jest darmowa jednak należy pamiętać o sprzęcie do kancelarii (czytniki kodów kreskowych, skanery, drukarki kodów kreskowych) oraz ewentualnej konieczności przygotowania etatów i przeszkolenia pracowników.

3. Ile trwa instalacja systemu?

Nie licząc przygotowania środowiska serwerowego, sama instalacja trwa z reguły około jeden do dwóch dni. Warto wiedzieć, że proces wdrożenia poza stroną informatyczną wymaga również odpowiedniego dostosowania/wprowadzenia przepisów prawnych oraz zmian organizacyjnych.

4. Czy może być więcej niż jedna kancelaria?

Tak. Kancelarii może być wiele i każda z nich może posiadać własną Pocztową Książkę Nadawczą (PKN).

5. Jakie są możliwości zapoznania się z systemem i/lub zorganizowania konsultacji z Centrum Kompetencyjnym?

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na stacjonarną prezentację na Uniwersytecie Gdańskim, w budynku Rektoratu przy ulicy Bażyńskiego 8. Pokażemy system, odpowiemy na nurtujące Państwa pytania. W razie potrzeby możemy również zaaranżować spotkanie w formie on-line.

Celem ustalenia dogodnego terminu prosimy o kontakt, więcej szczegółów w zakładce: „Kontakt".

6. Jak przebiega proces podpisania umowy?

Przygotowany zostaje draft trójstronnej umowy pomiędzy zainteresowaną stroną, Uniwersytetem Gdańskim i Podlaskim Urzędem Wojewódzkim. Umowa opracowana jest w formie elektronicznej, podpisywana przez strony podpisem kwalifikowanym i przesyłana przez ePUAP pomiędzy instytucjami. Więcej szczegółowych informacji znajduje się w w zakładce „Akty normatywne”. Adres skrytki ePUAP znajduje się w zakładce „Kontakt”.

7. Czy jest możliwość połączenia systemu EZD z innymi systemami używanymi na Uczelni?

System EZD PUW posiada API, dzięki któremu możemy łączyć  z nim systemy dziedzinowe.

 

Jeśli mają państwo więcej pytań prosimy o kontakt na maila lub numer telefonu podany w zakładce „Kontakt”.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 17. Maj 2022 - 13:36; osoba wprowadzająca: Piotr Jagielski Ostatnia zmiana: wtorek, 17. Maj 2022 - 13:36; osoba wprowadzająca: Piotr Jagielski