MIEJSCE PRACY:
Dział Płac
STANOWISKO:
Referent d.s wynagrodzeń/ Specjalista ds. wynagrodzeń
(w zależności od doświadczenia)
WYMIAR ETATU:
100%
WYMAGANIA:
- Wykształcenie średnie/wyższe
- Doświadczenie w obszarze naliczania wynagrodzeń minimum 2 lata.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- Obsługa zewnętrznych systemów (Płatnik, PUE)
- Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatków oraz PPK.
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- Monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach
- Systematyczność, dokładność, spostrzegawczość, samodzielność, dobra organizacja pracy.
- Pro-aktywne podejście do zmian
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń (w tym pracowników z zagranicy)
- Administrowanie sprawami pracowniczymi w zakresie wynagrodzeń.
- Monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach dot. wynagrodzeń pracowników ( w tym cudzoziemców)
- Sprawozdawczość i analiza wynagrodzeń
- Kreowanie rozwiązań i narzędzi w obszarze rozliczania wynagrodzeń.
- Udział w realizacji projektów z obszaru płacowego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
w terminie do dnia: 31.03.2023
Jednostka organizacyjna: Dział Płac
Adres: Rektorat, III piętro, pok. 315, ul. Jana Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk
Adres e-mail: jolanta.mos@ug.edu.pl
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko referent/specjalista w Dziale Płac oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
- Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referent/specjalista w Dziale Płac.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.