Konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Ekonomii Międzynarodowej i Rozwoju Gospodarczego Wydziału Ekonomicznego

Konkurs na stanowisko asystenta
w Uniwersytecie Gdańskim

 

Dziekan Wydziału Ekonomicznego dr hab. Monika Bąk profesor Uniwersytetu Gdańskiego, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Ekonomii Międzynarodowej i Rozwoju Gospodarczego Wydziału Ekonomicznego.  

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 8 marca  2024 r., godz. 10.00

WARUNKI ZATRUDNIENIA: 100% etatu, umowa o pracę; wysokość wynagrodzenia – według Regulaminu wynagrodzeń UG. 

TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU:  8 marca 2024 r. 

Słowa kluczowe: ekonomia międzynarodowa, sektory off-shore, morska energetyka wiatrowa, rozwój lokalny.

WYMAGANIA:

  • tytuł naukowy magistra  nauk ekonomicznych, 
  • praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu procesów wzrostu  gospodarczego, szczególnie rozwoju lokalnego, rozwoju obszarów morskich w tym morskiej energetyki wiatrowej
  • doświadczenie w badaniach z zakresu rozwoju regionalnego i rozwoju gospodarczego  ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki morskiej i nowych sektorów off-shore,
  • znaczący dorobek naukowy, udokumentowany publikacjami w renomowanych czasopismach naukowych krajowych i międzynarodowych w ww. zakresie
  • zaawansowanie w co najmniej 80% przygotowania rozprawy doktorskiej w ww. zakresie tematycznym udokumentowane opinią opiekuna naukowego lub promotora, lub kierownika Szkoły doktorskiej
  • doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy na prowadzenie badań naukowych  z takich źródeł jak NCN, NCBR granty uczelniane etc.,
  • udokumentowany udział w kursach i konferencjach naukowych, w tym międzynarodowych,
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
  • znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych (np. udokumentowana publikacjami w językach konferencyjnych).

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w sekretariacie Katedry Ekonomii Międzynarodowej i Rozwoju Gospodarczego, Wydział Ekonomiczny UG, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot, w pok. A 220 (kontakt: tel. 58 523-12-31 lub e-mail: barbara.meyer@ug.edu.pl ) następujących dokumentów: 

  1. Podania o zatrudnienie (skierowanego do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego); 
  2. Kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    (dostępny na stronie: https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_kadr); 
  3. Kopii dyplomu;
  4. Wykazu dorobku naukowego i dydaktycznego za ostatnich 5 lat (lata 2019-2024);
  5. Opinii z dotychczasowego miejsca pracy lub szkoły doktorskiej;
  6. Dokumentów potwierdzających wymagane umiejętności i kwalifikacje;
  7. Zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  8. Oświadczenia o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  9. Oświadczenia, że w przypadku zatrudnienia w Uniwersytecie Gdańskim po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym, Uniwersytet Gdański będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy.

 

W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydacie Komisja konkursowa wezwie kandydatów do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni.


Prosimy o umieszczenie w podaniu o zatrudnienie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postępowania konkursowego na stanowisko adiunkta w Katedrze Ekonomii Międzynarodowej i Rozwoju Gospodarczego Wydziału Ekonomicznego,  zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r, a ponadto oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, iż jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.” 

 

Organizator konkursu: 

  • skontaktuje się z wybranymi osobami, które złożą dokumenty aplikacyjne;
  • oświadcza, że oferty nadesłane pocztą nie będą odsyłane; 
  • zastrzega sobie prawo zaproszenia wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną; 
  • zastrzega sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. 


Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

  1. Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści swoich danych,
    2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
    3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
    4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
    6. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

 

Data publikacji
2024-02-12
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 12 luty, 2024 - 09:29; osoba wprowadzająca: Ewa Jaros Ostatnia zmiana: poniedziałek, 12 luty, 2024 - 09:40; osoba wprowadzająca: Ewa Jaros