Ogłoszenie o wolnym miejscu pracy : Samodzielne stanowisko ds.Informatycznych Systemów Finansowo-Księgowych - samodzielny referent/specjalista ds.informatycznych systemów finansowo-księgowych- wymiar: 100 etatu

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.

Miejsce pracy

Samodzielne stanowisko ds. Informatycznych Systemów Finansowo-Księgowych

Stanowisko

Samodzielny referent/specjalista ds. informatycznych systemów finansowo-księgowych

Wymiar etatu

100%

 

 

 

 

 

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie informatyki ekonomicznej),
  • znajomość pracy pod DOS, znajomość podstawowych komend,
  • znajomość podstawowa NOVELL 5.1 (zakładanie kont użytkowników, usuwanie wydruków z kolejki wydruków, ustawianie haseł, nadawanie uprawnień do katalogów, tworzenie login script),
  • znajomość podstaw programowania oraz umiejętność instalowania oprogramowania,
  • dobra znajomość Windows oraz znajomość pakietu MS OFFICE, szczególnie EXCEL  wraz z umiejętnością pisania makr,
  • znajomość tworzenia tabel i zapytań w bazach danych MICROSOFT  SQL SERVER,
  • mile widziana umiejętność tworzenia raportów w SQL Server Business Intelligence Development Studio,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umiejętności czytania dokumentacji technicznych,
  • znajomość podstaw rachunkowości, systemu podatkowego oraz systemu ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy  w zespole, komunikatywność, kreatywność.

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowanie systemów informatycznych działających w Kwesturze i Dziale Płac oraz współpraca z ich autorami w zakresie konserwacji i rozwoju systemów, aktualizacji oprogramowania,
  • Wysyłanie odcinków płacowych na portal pracowniczy,
  • Zajmowanie się sprawami związanymi ze zgłaszaniem do ubezpieczeń społecznych osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych oraz osób z innych obszarów działalności dydaktycznej uczelni (m.in. studenci, doktoranci, stażyści),
  • Obsługiwanie systemu „Płatnik” w zakresie przekazywania dokumentacji do ZUS, jego aktualizacja oraz testowanie zmian wprowadzanych przez ZUS oraz systemu „Portal podatnika”
  • Wykonywanie analiz  na kartotece wynagrodzeń i kartotece księgowej oraz tworzenie na ich podstawie zbiorczych informacji dla potrzeb zarządczych,
  • Uczestniczenie we wdrożeniach systemów oraz bieżąca pomoc w użytkowaniu wszelkich  narzędzi informatycznych używanych przez jednostki organizacyjne Kwestury i Działu Płac.

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • Curriculum  vitae  oraz list motywacyjny,
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,

Aplikacje proszę składać w Rektoracie UG  III piętro pokój 311, 80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 8 w terminie do dnia 07 maja 2018 r lub na adres e-mailowy: kwestor@ug.edu.pl ;

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni do dalszego procedowania.
W dokumentach prosimy o dodanie klauzuli ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji, w tym również tych prowadzonych w przyszłości, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).

 

Data publikacji
2018-04-20
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: piątek, 20 Kwiecień, 2018 - 16:22; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak Ostatnia zmiana: wtorek, 24 Kwiecień, 2018 - 13:11; osoba wprowadzająca: Grażyna Kuziak